افکت صوتی

دانلود افکت صدا برای تیزر پریمیر + افتر افکت Cinematic Trailer Sound Effects

دانلود پکیج افکت صدا برای تیزر پریمیر پرو +  افتر افکت

دانلود افکت صدا برای تیزر با کیفیت بالا : اگر به دنبال افکت های صدا متنوع و کامل هستید که فیلم یا تریلر خودتون رو در پریمیر پرو یا  افتر افکت صداگذاری و میکس کنید این پکیج افکت صوتی تریلر سینمایی، مخصوص شماست.

جلوه های صوتی سینمایی Trailer دارای بیش از 1.07 گیگابایت عناصر صوتی سینمایی و شامل 158 افکت صدا حرفه ای با کیفیت بالا با دو فرمت Wav و AIFF برای صداگذاری تریلر انواع صداهای : هواپیماهای بدون سرنشین پر انرژی، حماسه های بزرگ، اعمال ضربه ها و برخورد، اختلال در صداها، صدای بلند، جو های شدید، synth synth، جلوه های صوتی و غیره. بطور کل 335 فایل صدا در این مجموعه موجود است.

مجموعه افکت صوتی تریلر سینمایی Cinematic Trailer Sound Effects  تمم افکت صدای ضربه، افت و خیز، زمینه صنعتی، صداهای محیطی …. در این مجموعه وجود دارد. این کتابخانه نمونه در قالب AIFF و WAV 158 صدای پیچیده و الهام بخش (158 WAV + 158 AIFF) را در 24 بیتی WAV استاندارد صنعت فراهم می کند. کتاب های صوتی “سینمایی تریلر صدا” ارائه می دهد انتخاب های بزرگی از سبک ها و امکانات مختلف editting. این بانک صوتی 158 فایل از لحاظ پیشرفته ارائه می دهد که آماده اند تا در DAW مورد علاقه خود قرار بگیرند. تمام عناصر صوتی در این کتابخانه صوتی 100٪ Royalty-Free و آماده استفاده در محصولات تجاری شما می باشند.

برای دانلود رایگان افکت صوتی محیط، افکت صدای آب، افکت صدای ضربه، صوتی مذهبی ،  افکت صدای نوشتن ، افکت صدای دعوا، صدای رستوران، دانلود انواع دانلود افکت صوتی دیجیتالی، صدای ضبط شده افکت صدای مشت و لگد، افکت های صوتی برای آهنگسازی و … با ما همراه باشید.

دانلود پکیج افکت صدا برای تیزر پریمیر پرو +  افتر افکت

  • کیفیت: 24bit
  • سمپل ریت: 44100
  • حجم فایل: 1 گیگابایت
  • فرمت صوتی: Wav , AIFF
  • تعداد افکت: 334 (158 Wav , 158 AIFF)

پخش آنلاین صدا

دانلود فايل مجموعه افکت صوتی تریلر سینمایی Cinematic Trailer Sound Effects

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=84672 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا