آموزش مدلسازی حجم ساختمان mass نرم افزار رویت : معماری

آموزش مدلسازی پیشرفته رویت معماری Modeling Revit Architecture

مدل سازی سه بعدی رویت معماری و طراحی سایت پلان

در درس قبل آموزش مدلسازی پایه ای فارسی رویت را برسی کردیم، حالا میخواهیم این مهارت را در غالب یک پروژه عملی بکار بگیریم و یک حجم ساختمان را روی یک سایت پلان نرم افزار رویت قرار بدهیم و حتی مدلسازی داخلی آن را کار کنیم مدلسازی پیشرفته رویت، را با ساخت عناصر بنا مثل دیوار، کف طبقه، سقف و … شروع میکنیم .

سپس به پوسته بیرونی و حجم محیطی (Resit massing environment) را مدلسازی بهینه adaptive components میکنیم.

مدرس این دوره آموزشی آقای Paul F. Aubin است و نکات لازم برای مدلسازی پیش رفته، سطوح شیب دار، ساخت درب و پنجره برای ساختمان و …. را آموزش خواهد داد.در ادامه با آموزش حرفه ای رویت revit massing model  و سایر آموزش های mass در رویت، آموزش مدل سازی در رویت با من همراه باشید.

 

سرفصل های آموزش مدلسازی پیشرفته رویت revit massing

  • درک مفاهیم و روش های مختلف مدلسازی mass
  • ساخت و ویرایش احجام سنگین
  • آموزش کار با آبجکت های X-Ray
  • آموزش تبدیل حجم به سطح geometry to surfaces
  • دیواید، تقسیم کردن سطوح divided surfaces
  • بستن یک سطح با ابزارهای بهینه سازی adaptive components
  • آموزش لافت  lofting در Revit
  • تکنیک های انتخاب روش مناسب برای دیوارها
  • آموزش کار با دیورهای ساندویجی  curtain walls
  • آموزش ساخت درب، پنجره، پله نورگیر
  • ساخت و ویرایش متریال دلخواه رویت
  • ساخت یک حجم به صورت تو پر و سالید
  • ساخت و وبرایش متریال دلخواه رویت creating revit material library

پیش نمایش آنلاین – قسمت اول آموزش

دانلود آموزش مدلسازی حرفه ای رویت Revit Architecture

فقط کاربران سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
  • نام محصول: آموزش مدلسازی پیشرفته معماری Revit Architecture + فایل های پروژه
  • زمان : 7:16 ساعت فیلم با کیفیت HD

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=5890 : لینک کوتاه
کانال تلگرام
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن