خانه / دانلود آموزش مدل سازی سه بعدی : تری دی مکس 3ds max مایا Maya اتوکد Auto cad زیبراش ZBrush / آموزش مقدماتی مایا به زبان فارسی : پنجره Maya Attribute Editor
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش مقدماتی مایا به زبان فارسی : پنجره Maya Attribute Editor" توسط تاریخ انتشار: 08/01/2018

آموزش اتربیوت ادیتور مایا Maya Attribute Editor توسط پنجره Attribute Editor مایا ، میتوانید ویژگی های آبجکت در حال انتخاب را در نرم افزار مایا را انتخاب و ویرایش کنید.شما میتوانید با استفاده از Maya Channel Box در مایا ، یک نمای فشرده از ویژگی های keyable را مشاهده کنید. اما توسط Attribute Editor میتوانید …

آموزش مقدماتی مایا به زبان فارسی : پنجره Maya Attribute Editor

آموزش اتربیوت ادیتور مایا Maya Attribute Editor

آموزش اتربیوت ادیتور مایا Maya Attribute Editor

توسط پنجره Attribute Editor مایا ، میتوانید ویژگی های آبجکت در حال انتخاب را در نرم افزار مایا را انتخاب و ویرایش کنید.شما میتوانید با استفاده از Maya Channel Box در مایا ، یک نمای فشرده از ویژگی های keyable را مشاهده کنید. اما توسط Attribute Editor میتوانید تمام آن ویژگی ها را به صورت گرافیکی ببینید و کنترل کنید.

آموزش کار با پنجره  Attribute Editor مخصوص نرم افزار مایا رامیتوانید به صورت تصویری و رایگان در پایین این صفحه مشاهده بفرمایید.

آموزش مایا Maya Attribute Editor

Window > Attribute Editor
Display > UI Elements > Attribute Editor

 

فیلم آموزشی Video Tutorial

 

پخش آنلاین آموزش مقدماتی مایا به زبان فارسی : پنجره Maya Attribute Editor

نسخه کامل این آموزش فارسی : 8 ساعت و 40 دقیقه (از صفر تا صد مایا)

آموزش فارسی صفر تا صد مایا

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=54146 :لینک کوتاه


This video goes through the basics of the Attribute Editor Maya 20018 Fundamentals از این منو برای بارگیری Maya Attribute Editor و برای تعریف مواردی که در منوی Selected / Object نمایش داده می شوند استفاده کنید. انتخاب / شیء منوی انتخابی لیستی از اشیاء که در صحنه انتخاب شده است، در حالی که منوی Object تمام اشیاء در صحنه نوع انتخاب شده را نمایش می دهد. تمرکز این منو تمام گره هایی که در صحنه انتخاب شده اند، در حالی که ویرایشگر Attribute باز است. اخیرا گره انتخاب شده در بالای لیست قرار دارد. Manually Selecting the object from the Focus menu ویژگی های از این منو برای اضافه کردن، ویرایش و حذف ویژگی های اضافی برای یک شی یا گره استفاده کنید. این ویژگی ها در بخش ویژگی های اضافی ظاهر می شود. شما همچنین می توانید ویژگی ها را با استفاده از منوی اصلاح، اضافه، ویرایش و حذف کنید. Automatically when you select the object برای بارگیری خودکار صفات برای اشیاء انتخاب شده هنگامی که یک شی را انتخاب می کنید، ویژگی های آن به طور خودکار به ویرایشگر Attribute باز می شود که شما می توانید آنها را مشاهده و ویرایش کنید. هر گره از شی انتخاب شده به طور خودکار به عنوان یک برگه ظاهر می شود.Selecting the object from the Attribute Editor Selected menu این روش پیش فرض است. در ویرایشگر Attribute، فهرست> Auto Load Selected Attributes را انتخاب کنید تا آن را روشن کنید. توجه داشته باشید اگر بیش از یک مورد را انتخاب کنید، مایا به طور خودکار اخیرا انتخاب شده (یعنی جدیدترین در لیست انتخاب) را به صورت خودکار به روز می کند. برای دستی بارگذاری صفات برای اشیاء انتخاب شده روی دکمه Load Attributes در پایین ویرایشگر Attribute کلیک کنید. NoteIf Auto Load Selected Attributes خاموش است، پس از انتخاب یک شی، باید ویژگی های شیء را به صورت دستی بارگذاری کنید تا ویرایشگر Attribute را بارگذاری و مشاهده کنید.To automatically load attributes for selected objects. بارگذاری صفت ها در ویرایشگر Attribute، آنها را در دسترس برای مشاهده یا ویرایش قرار می دهد. چندین روش برای بارگذاری ویژگی های شی وجود دارد: هنگامی که شی را انتخاب می کنید، به طور خودکار است.

درباره: جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....