آموزش اتوکد 2 بعدی

آموزش رویت استراکچر Revit 2022 امپریال : مقدماتی تا پیشرفته

دانلود آموزش Lynda – Revit 2022: Essential Training for Structure (Imperial)

آموزش رویت استراکچر Revit 2022 امپریال : مقدماتی تا پیشرفته

آموزش رویت حرفه ای Lynda – Revit 2022: Essential Training for Structure (Imperial)

در این صفحه میتوانید آموزش تصویری نرم افزار رویت استراکچر Revit 2022 امپریال : مقدماتی تا پیشرفته را دانلود کنید که به تازگی از سایت لیندا Lynda – Revit 2022: Essential Training for Structure (Metric) منتشر شده است.

صنعت طراحی و ساخت سرانجام بر روی پلت فرم Revit استاندارد شده و یادگیری نه تنها انتخاب و کلیک نرم افزار ، بلکه گردش کار مشترک را ضروری می کند. سلام ، من اریک وینگ هستم و بیش از 20 سال سابقه در صنایع مهندسی ، معماری و آموزش دارم. در این دوره یادگیری LinkedIn ، من از ابتدا تا انتها شما را با ساختار Revit آشنا می کنم. برای زمان فشار داده اید؟ نگران نباش

. این دوره بر روی اجزای اصلی Revit 2022 برای طراحی سازه مورد استفاده قرار می گیرد ، شامل نمونه هایی در واحدهای سلطنتی (اینچ و پا). مربی اریک وینگ نحوه شروع پروژه و تنظیم نماهای ساختاری را توضیح می دهد. پایه ها ، آرماتورها و قاب های فولادی و بتونی را اضافه کنید. اسلب و خرپا مدل؛ و خیلی بیشتر بسازید او همچنین به شما کمک می کند اسنادی مشروح و دقیق برای به اشتراک گذاری و استفاده در ساخت و ساز ایجاد کنید. این دوره برای اعضای بدون تجربه Revit یا برای کاربران پیشرفته تر که می خواهند به یک موضوع بپردازند و از آنجا شروع کنند ، طراحی شده است. در هر صورت ، این دوره جامع می تواند آنچه را که باید برای خطرناک بودن در ساختار Revit بدانید به شما آموزش می دهد.

هر ویدئو با طول معقول نگه داشته می شود ، بلافاصله مشخصات را بررسی می کند و تا حد امکان دقیق و مختصر است. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک پروژه ساختاری را با استفاده از مدل معماری به عنوان راهنما شروع کنیم. سپس ما به طور کامل از پایه ها ، قاب های فولادی و بتونی ، قاب های مهاربندی و مهاربندی جانبی عبور خواهیم کرد. پس از آن ، ما نحوه استخراج اطلاعات در برنامه ها و نحوه برقراری ارتباط آنها را در قالب اسناد ساختمانی بررسی خواهیم کرد. اگر شما آماده یادگیری Revit هستید ، من آماده ام تا به شما یاد بدهم.

دانلود فیلم آموزشی نرم افزار رویت استراکچر Revit 2022 امپریال : مقدماتی تا پیشرفته

Lynda – Revit 2022: Essential Training for Structure (Imperial)

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا