پروژه آماده افتر افکت نمایش لوگو

دانلود پروژه افترافکت آماده نمایش لوگو (با افکت شن و ماسه)

دانلود قالب آماده افترافکت با افکت شن و ماسه Sand Logo Opener

دانلود رایگان پروژه موشن گرافیک افتر افکت با افکت شن و ماسه Sand Logo Opener

دانلود قالب آماده افترافکت با افکت شن و ماسه : اگر به دنبال ساخت یک ویدیو کوتاه برای معرفی لوگو، برند، وب سایت و یا شرکت خود هستید می توانید این پروژه معرفی را تهیه کنید. تنها کافی است تا لوگو و متن دل خواه خود را پس از اجرای پروژه در نرم افزار افتر افکت به پروژه اضافه کنید و یک ویدیو معرفی کوتاه 12 ثانیه ای با کیفیت فول اچ دی در سبک حرکت شن در صحرا بسازید.

شما برای اجرای این پروژه به پلاگین Trapcode Particular v2.1.0 نیاز خواهید داشت. هم چنین شما می توانید به راحتی این پروژه را شخصی سازی کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل و یا خطا به ویدیو آموزشی مربوط به این پروژه مراجعه کنید.از انیمیشن زیبای این پروژه میتوانید برای کانال ویدیویی، پخش تلویزیونی و اینتروی شبکه اجتماعی خود استفاده کنید.

اگر میخواهید اینترو لوگو افتر افکت، ساخت کلیپ تبلیغاتی رایگان، ساخت موشن گرافیک آنلاین و … رو برای خودتون و یا معرفی کسب و کارتون بسازید و به دنبال یک پروژه افترافکت نمایش لوگو هستید ، ما به شما پروژه افترافکت نمایش لوگو در شن و ماسه Sand Logo Opener رو پیشنهاد میکنیم که یک قالب آماده ویدیویی جذاب و حرفه ای برای رونمایی از نشان برند می باشد.

برای این پروژه افترافکت دو نسخه وجود دارد که یکی از این نسخه ها به پلاگین Optical Flares و Trapcode Particular نیاز دارد و نسخه دیگر به هیچ پلاگینی نیاز ندارد.

ویژگی های فنی پروژه videohive Sand Logo Opener

  • کیفیت فول اچ دی 1080 * 1920
  • نیازمند نصب پلاگین Trapcode Particular v2.1.0
  • قابل اجرا در نسخه های CS5 بالاتر نرم افزار افترافکت
  • راهنمای استفاده: ویدیوی آموزشی به زبان انگلیسی
  • و…

دانلود پروژه لوگو افتر افکت videohive Sand Logo Opener
دانلود رایگان پروژه آماده افتر افکت نمایش عکس videohive Sand Logo Opener
اینترو لوگو افتر افکت videohive Sand Logo Opener
دانلود پروژه موشن گرافیک افتر افکت videohive Sand Logo Opener

دانلود رایگان پروژه موشن گرافیک افتر افکت با افکت شن و ماسه

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
videohive Sand Logo Opener After Effects Project Files Logo Stings. Download For Free From 3dmaxFarsi.ir دانلود رایگان پروژه آماده افتر افکت نمایش لوگو, دانلود پروژه موشن گرافیک افتر افکت videohive Sand Logo Opener, اینترو لوگو افتر افکت , , پروژه آماده افتر افکت نمایش عکس  پروژه اسلایدشو افتر افکت,پروژه موشن گرافیک افتر افکت, صدا برای نمایش لوگو, دانلود پروژه لوگو افتر افکت videohive Sand Logo Opener Videohive, پروژه آماده , تیزر لوگو, قالب آماده افترافکت, پروژه افترافکت, نمایش لوگو
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=87262 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا