پروژه افترافکت المان

ساخت انیمیشن کارتونی (المان و پروژه آماده افترافکت) Flash FX Pro

ساخت انیمیشن کارتونی (المان و پروژه آماده افترافکت) Flash FX Pro

قالب آماده ساخت انیمیشن کارتونی افترافکت Flash FX Pro – Animation Constructor

قالب آماده ویدئویی انیمیشن ساز Flash FX Pro : سلام به همه همراهان تر دی مکس فارسی! باز هم یه سورپرایز شگفت انگیز براتون داریم.

افترافکت ؛ بهترین نرم افزار ساخت انیمیشن دو بعدی است .این فایل دانلودی حاوی قالب آماده المان و پروژه آماده افترافکت است تا به راحتی انیمیشن کارتونی بسازید و به صورت موشن گرافیک ، پروژه خودتون رو ارائه کنید.

انیمیشن ساز کارتونی Videohive Flash FX Pro – Animation Constructor رو با ویژگی های متحیر کننده آماده کردیم تا جریان کاری شما رو به مراحل بالاتر و قدرتمند تر ارتقاء بدیم.سرعت کارها رو افزایش بدید و زمان بیشتری را به خلاقیت اختصاص دهید!

انیمیشن ساز کارتونی Flash FX Pro یک سلاح قدرتمند و یک ابزار الزامی است که طراحان موشن گرافی، فیلمسازان، سازندگان تیزرهای تبلیغاتی و هر کسی که بخواهد با ویدئو مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد، باید همراه خود داشته باشند.شما به راحتی می توانید تغییر بدید، ترکیب کنید و حتی افکتهای جدید خلق کنید، حتی اگر شما یک کاربر مبتدی نرم افزار افترافکت (After Effects) هستید، کار با Flash FX Pro به طرز باور نکردنی سریع و آسونه!

از قالب ویدئویی videohive Flash FX Pro – Animation Constructor میتونید برای نمایش های عکس اسلاید شو، کلیپ موسیقی، تیزرهای تبلیغاتی، ویدئو های عمومی، فیلم، استوری اینستاگرام، فیلم های یوتیوب، ارائه هر پروژه ای با نگاه جذاب تر و حرفه ای تر و … استفاده کنید.

با استفاده از قالب آماده حرفه ای videohive Flash FX Pro – Animation Constructor ، به سادگی میتواید  با افکت های متنوع و جذاب برای طراحی ویدیوی موشن گرافیک بسازید یا اجزای مختلف را با هم ترکیب کنید تا افکت منحصربفردی بسازید و از آن برای استوری اینستاگرام، ویدیوی شبکه اجتماعی، پرزنتیشن و …. استفاده کنید.

برای پاسخگویی سوالات شما، همیشه آماده ایم.برای دانلود رایگان بهترین و جدیدترین تیزر ها برای ساخت انیمیشن ساده با عکس ، ساخت انیمیشن حرفه ای دو بعدی با افترافکت و پلاگین ها و پروژه های آماده افتر افکت و پریمیر پرو با ما همراه باشید.

  • حجم فایل: 7 مگابایت
  • پلاگین مورد نیاز: ندارد
  • رزولوشن: قابل تغییر اندازه
  • نسخه افترافکت:CS6 و یا بالاتر
  • راهنمای استفاده: فایل PDF به زبان انگلیسی

 

دانلود فايل پروژه افترافکت ساخت انیمیشن کارتونی

videohive After Effects Project Files> Elements> Backgrounds > Cartoons

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=86390 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا