مدل سه بعدی درب ، پنجره ، نرده

آبجکت درب ورودی مکس 3d-model doors collection

دانلود آبجکت درب ورودی ساختمان : درب پارکینگ در 3d max

دانلود آبجکت درب ورودی ساختمان : درب پارکینگ در 3d max

در  این صفحه ؛ چندین درب سه بعدی با جزئیات بالا برای تری دی مکس+ ویری ، اسکچاپ، رویت،  وجود دارد. این مجموعه شامل 23 درب جلو منحصر به فرد، 7 درب دانلود آبجکت درب حیاط ، 21 درهای داخلی، 25 درب گاراژ و 13 دستگیره زیبا درب است.

تمام آبجکت ها به همراه تکسچر برای تری دی مکس و ویری هستند ولی فایل های (3ds, .obj, .fbx) را هم در فایل دانلودی، برای شما عزیزن، قرار دادیم.

دانلود آبجکت درب ورودی مکس
دانلود آبجکت درب پارکینگ در 3d max
دانلود آبجکت درب حیاط
دانلود آبجکت درب ورودی ساختمان
دانلود آبجکت درب فرفورژه
دانلود رایگان آبجکت درب پارکینگ
دانلود آبجکت درب کرکره ای پارکینگ
دانلود رایگان آبجکت درب فرفورژه

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده

 

3d model: Windows and doors:3d models of doors - download in 3d max, Materials Vray, Mental Ray, Corona سخته! حالا من بکش حتی زمانی که آنها به عنوان یک جعبه داخل یک قاب ساده به نظر می رسند، تقریبا دانلود آبجکت پنجره 3ds max به نظر می رسد دردناک است! خوب ... این چیزی است که ما در اینجا در انجام می دهیم. دانلود آبجکت درب پارکینگ در 3d max ما درد خود را از دست می دهیم در حقیقت، هنگامی که مدل های ما را در صحنه 3D خود ادغام می کنید، بعضی از کاربران به طور طبیعی با کیفیت بالا تجربه می کنند! شگفت انگیز، درست است؟ ما همه ی این کارها را برای شما انجام می دهیم. دانلود رایگان آبجکت در- پنجره مدرن مخصوص تری دی مکس Materials : Max Standard with some Vray Materials دانلود آبجکت درب پارکینگ در 3d max در اینجا چندین درب وجود دارد. این مجموعه شامل 23 درب جلو منحصر به دانلود آبجکت پنجره سنتی فرد، 7 درب فرانسوی، 21 درهای داخلی، 25 درب گاراژ و 13 دستگیره زیبا درب است. در مورد آن فکر کنید آبجکت در و پنجره - دانلود رایگان آبجکت پنجره و آبجکت در - مدل سه بعدی این درد بسیار زیادی وجود دارد ... POOF! رفته!!!
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا