پروژه آماده افتر افکت ترانزیشن

دانلود ترانزیشن اماده افتر افکت + پریمیر پرو videohive Essential Transitions

دانلود رایگان ترانزیشن افتر افکت + ترانزیشن حرکتی برای پریمیر

دانلود رایگان ترانزیشن افتر افکت + ترانزیشن حرکتی برای پریمیر

دانلود transition برای افتر افکت : یکی از بهترین پکیج ها ترنزیشن افترافکت Transitions را از سایت ویدئوهایو میتوانید دانلود کنید که شامل 1400 نوع پریست مختلف در 8 دسته بندی مختلف است به همراه 350 نوع تایتل (Titles) کاربردی،  Lower Thirds and SFX و …. که همگی در یک پکیج قابل دانلود هستند.

پکیج پروژه افترافکت ترانزیشن (multipurpose transitions) کاربرد های زیادی در پروژه های ویدئو دارد. از جمله : اعمال پویایی ، دینامیک و حرکت و درکل باحال و حرفه ای جلوه دادن پروژه ها

استفاده از این مجموعه ترنزیشن ، بسیار راحت است. فقط کافی است که با کلیک و درگ، transition مورد نر خودتان را بر روی footage مورد نظرتان در تایم لاین قرار بدهید و ببینید که این تمپلیت template ، چه جادویی برای شما ایجاد میکند.بعد میتوانید رنگ و دیگر افکت های ترانزیشن را هم تنظیم کنید.

پروژه افترافکت مجموعه ترانزیشن ضروری Essential Transitions

شما یه سادگی میتوانید با استفاده از ازار ادوبی دینامیک لینک (Adobe Dynamic Link) از این مجموعه ترنزین، روی نرم افزار Adobe Premiere Pro از طریق After Effects استفاده کنید که ویدئو آموزش این حرکت؛ در فایل دانلودی برای شما قرار گرفته است.

این پکیج فوق العاده به همراه Color & FX Controls ازائه شده که شما رو قادر میکنه مثلا رنگ و سایر افکت ها رو برای هر کدوم از transition ها؛ فقط با یک لیک تغییر بدید.

این پکیج پریست ترانزیشن ضروری Essential Transitions برای اسلاید شو (slideshow) ، ویدئو های بازگشایی (opener)، تریلر فیلم ها (trailer)، سخرانی ها (broadcast)، موزیک ویدئو (music video)، فیلم های سینمایی (film) ، فیلم های مستند (documentary) ، پرومو فیلم ها (movie, promo) و بسیار موارد بیشتر ، عالی عمل میکند

علاوه بر این 350 عنوان، زیرنویس و افکت صوتی هم همراه با ترانزیشن ها قرار دارند. به همراه :  270 ترانزیشن دوربین، 600 ترانزیشن اسپلیت، 200 ترانزیشن اسلایدشو، 100 ترانزیشن گلیچ، 160 ترانزیشن با اشکال اولیه، 50 ترانزیشن براش، 20 ترانزیشن پوششی، 20 ترانزیشن جواهر، 80 عنوان، 130 زیرنویس و 140 افکت صوتی می باشد.

 همچنین آموزش استفاده از ترانزیشن در افتر افکت  (7 کلیپ آموزشی به زبان انگلیسی ) هم در این فایل دانلودی قرار داده شده است..لازم بذکر است، موزیک و تصاویر و ویدیوهای استفاده شده در ویدیوی پیش نمایش در فایل وجود ندارد.

دوستانی که نیاز به دانلود ترانزیشن حرکتی برای پریمیر ، ترانزیشن آماده افتر افکت دارند، میتوانند این مجموعه را دانلود کنند.

مشخصات پکیج videohive After Effects Project Files – Broadcast Packages – Transitions

  • پلاگین مورد نیاز: ندارد
  • حجم فایل: 864 مگابایت
  • رزولوشن: قابل تغییر اندازه
  • نسخه افترافکت: CS5.5 و بالاتر
  • راهنمای استفاده: ویدیوی آموزشی به زبان انگلیسی

فيلم آموزشی Video Tutorial

پخش آنلاين ويدئو آموزش استفاده از ترانزیشن در افتر افکت

دانلود فايل : ترانزیشن افتر افکت + ترانزیشن حرکتی برای پریمیر

videohive transitions

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=83702 :لينک کوتاه

 

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا