آموزش اتوکد 2 بعدی

آموزش نقشه کشی برق اتوکد Drawing Electrical Plans in AutoCAD

آموزش نقشه کشی برق اتوکد Drawing Electrical Plans in AutoCAD

دانلود آموزش نقشه کشی برق اتوکد Drawing Electrical Plans in AutoCAD

دوستان علاقه مند به ترسیم و نقشه کشی نظام مهندسی، میتوانند از این دوره آموزشی از سایت pluralsight استفاده کنند و مهارت های نقشه کشی برق اتوکد را در دوره pluralsight – Drawing Electrical Plans in AutoCAD یاد بگیرند.

در این مجموعه از آموزش های اتوکد ، یاد می گیریم که چگونه با استفاده از اتوکد ، یک نقشه ساده برق را ترسیم کنید. ما با کشیدن چند نماد سمبل (symbols ) شروع به کار خواهیم کرد تا عناصر مهمی در برنامه ما مانند چراغ ها ، لامپ ها ، سوئیچ ها و پریزها را در نقشه مشخص کنیم.

پس از ایجاد این نمادها ، سپس بلوک هایی را برای این نمادها ایجاد خواهیم کرد که می توانیم برای پروژه های آینده استفاده کنیم. پس از ایجاد و نوشتن بلوک ها به یک کتابخانه ، ما یک افسانه نقاشی تولید می کنیم که نمادهایی را که ایجاد کرده ایم ، کمیت و همچنین توضیحی درباره نمادها نشان می دهد.

 ما همچنین یک پروژه تخمین هزینه مواد برای سیم کشی در پروژه تولید خواهیم کرد. سرانجام تمام نمادهای برقی خود را در هر فضا در طبقه همکف طرح خواهیم کرد و همچنین نحوه اتصال این همه با استفاده از خطوط اتصال را مشخص خواهیم کرد.

با پایان این آموزش اتوکد ، می دانید چگونه می توانید نمادهایی را که معمولاً در برنامه های برقی استفاده می شود ، ترسیم کنید ، بلوک های قابل استفاده را از نمادهای خود ایجاد کنید ، با محدودیت های هندسی کار کنید و همچنین با استفاده از جداول یک افسانه ترسیم ایجاد کنید.

 

دانلود فیلم آموزش نقشه کشی برق اتوکد

pluralsight – Drawing Electrical Plans in AutoCAD

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا