آموزش مدلسازی

آموزش مدلسازی دیوارهای ساندویچی نمای ساختمان رویت Curtain Revit

آموزش مدلسازی دیوار ساندویچی رویت Modeling Curtain Wall Systems in Revit

آموزش مدلسازی دیوار ساندویچی رویت Modeling Curtain Wall Systems in Revit

مدلسازی دیوار ساندویچی رویت : در این مجموعه آموزش ویدئویی رویت Revit tutorials ، میخواهیم در آنچه را که برای تبدیل شدن به یک مدلساز حرفه ای دیوارهای ساندویچی modeling curtain wall systems لازم دارید را به شما یاد بدهیم!

در این دوره آموزشی، نحوه مدلسازی و کنترل کردن سیستم دیوارهای ساندویجی که در لایبراری رویت Revit library که برای ما موجود است را به شما یاد خواهیم داد.

این دوره آموزشی را با اصول پایه ای شروع میکنیم و نگاهی خواهیم داشت به آبشن های ساخت دیوارهای ساندویچی  curtain wall options که در قسمت لایبراری نرم افزار رویت Revit Family Library برای ما فراهم شده است!

همچنین کار با سیستم های نمای ساختمان storefront systems و پوشش و نمای شیشه ای نمای ساختمان  exterior glazing و از همه مهم تر، ابزارهایی که برای ساخت دیوار ساندویچی رویت curtain wall tools برای ما فراهم شده، نگاهی خواهیم داشت!

آموزش کامل مدلسازی دیوار ساندویچی رویت :

بعد از اینکه 3 آبشن مهم رویت را کار کردیم، میپردازیم به تکنیک های مدلسازی پارامتریک رویت parametric modeling techniques تا قسمت های مختلف دیوارهای نما، سیستم درز دار دیوار custom mullion, انواع پنل های شیشه ای نما glass panel ،و سیستم اسپایدر spider clip families در رویت  را طبق خواسته خودمات به صورت دلخواه در بیاوریم و یک سیستم کاملا قابل کنترل و سفارشی شده از سیستم نمای ساختمان customized storefront system را تشکیل دهیم!
در پایان این دوره تمرینی رویت Revit training، را یاد دادن ترفندها و تکنیک های  tips – tricks کاربردی به شما تکمیل میکنیم. طوری که با مواجه شدن با هر پروژه مدلسازی پارامتریک رویت parametric modeling project ،  ای ، به خوبی از عهده آن چالش برآیید!

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش مدلسازی دیوار ساندویچی رویت

 

  • نام آموزش : آموزش کامل مدلسازی دیوار ساندویچی رویت
  • نرم افزارهای استفاده شده : Revit
  • شرکت سازنده : Digital Tutors
  • زمان : 2 ساعت

دانلود رایگان آموزش Modeling Curtain Wall Systems in Revit

دانلود رایگان آموزش – حجم = 535 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا