آموزش مدلسازی

آموزش کار با صفحات اتوکد سیویل تری دی : Autocad Civil 3D

آموزش مدلسازی اتوکد کار با سطوح Civil 3D

آموزش مدلسازی اتوکد سیویل تری دی کار با سطوح Autocad Civil 3D

دانلود آموزش Working with Surfaces in AutoCAD Civil 3D : pluralsight : اولین گام در پروژهای مدلسازی اتوکد و تری دی مکس و سایر اپلیکشن های مدلسازی، آماده کردن سطح است. در این سری از آموزشهای اتوکد سیویل 3 بعدی اتوکد، روی مدلسازی  بر اساس انواع مختلف سطح، کار خواهیم کرد و همچنین اینکه چطور میتوان سطح ها را ساخت و ویژگی های آنها را ویرایش کرد.

همچنین در مورد انواع روش های اندازه گیری و نمایش آنها در صحنه صحبت میکنیم و surface styles ، label styles ها را بکار خواهیم گرفت.نحوه تبدیل خط به صفحه را یاد میگیریم و در آخر دوره آموزش AutoCAD Civil 3D اطلاعات معماری خود را با آنالیز سطوح، شبیه سازی کنید.

Video Tutorial

پخش آنلاین آموزش – قسمت اول

دانلود آموزش با لینک مستقیم Working with Surfaces in AutoCAD Civil 3D

 

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=10043 :لینک کوتاه
These tutorials will get you started working with land surfaces. A surface is a central object for AutoCAD Civil 3D, و می تواند توسط alignments، packages و سایر اشیا در طول فرآیند طراحی ارجاع شود. توجه: تمام نقاشی های مورد استفاده در این آموزش ها در پوشه طرح های آموزشی در دسترس هستند. اگر میخواهید کار خود را از این آموزشها ذخیره کنید، نقشههای خود را به پوشه داده My Tutorial Data بسپارید تا نقاشیهای اصلی را بازنویسی نکنید. مباحث در این بخش آموزش: ایجاد و اضافه کردن داده ها به یک سطح این آموزش نشان می دهد که چگونه یک سطح TIN ایجاد کنید و سپس اطلاعات مربوط به خطوط، خطوط و داده های مرزی را به سطح اضافه کنید. آموزش: کار با سطوح بزرگ این آموزش چندین ویژگی را نشان می دهد که می تواند به شما در مدیریت سطوح بزرگ در AutoCAD Civil 3D کمک کند. آموزش: تغییر سطح سطح و نمایش این آموزش نشان می دهد که چگونه تغییر و محدود کردن سبک های سطح و نمایش. آموزش: ویرایش داده های سطحی این آموزش برخی از وظایف ویرایش سطحی را شامل می شود، از جمله تغییر لبه، حذف خط TIN و صاف کردن سطح. شما همچنین بخشی از سطح را با استفاده از یک مرز پنهان پنهان می کنید. آموزش: ایجاد یک تجزیه و تحلیل آب های زیرزمینی و قطره آب این آموزش نشان می دهد که چگونه برای ایجاد دو نوع تجزیه و تحلیل سطح: حوضه آب و قطره آب. آموزش: تولید دوره اطلاعات سطح این آموزش نشان می دهد که چگونه برای ایجاد حجم حجم کامپوزیت از یک سطح پایه و یک سطح مقایسه، و سپس انجام محاسبات حجم کامپوزیت. آموزش: تجسم داده های سطحی این آموزش نشان می دهد که چگونه برای اضافه کردن بلوک های چندگانه به یک سطح و ارائه آن با استفاده از یک نمونه از تکنیک های تجسم شامل اتوکد مدنی
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا