آموزش اتوکد 2 بعدی

آموزش مبتدی و پایه رویت Udemy – Autodesk Revit 2018/19

دانلود آموزش رویت : مبتدی تا سطح متوسط Udemy – Autodesk Revit 2018/19 – beginner to intermediate level

دانلود آموزش رویت : مبتدی تا سطح متوسط Udemy – Autodesk Revit 2018/19 – beginner to intermediate level

دوستان علاقع مند به استفاده از نرم افزار قدرتمند Autodesk Revit که میخواهند به تازگی یادگیری این نرم افزار را شروع کنند، میتوانند این دوره آموزش تصویری از سایت یودمی به مدت 7 ساعت را دانلود کنند که سطح آن از مبتدی تا حد متوسط و میانه است.پس از اتمام این دوره ، مهارت و دانش لازم را برای انجام یک پروژه از ابتدا تا پایان با استفاده از ابزار و کتابخانه تهیه شده توسط Autodesk خواهید داشت.

در طول این دوره از نسخه متریک 2018 در رابطه با کتابخانه جزء انگلستان استفاده خواهم کرد. اگر از نسخه Imperial یا یک کتابخانه منطقه ای مختلف استفاده می کنید ، نگران نباشید. همه مراحل و مراحل مشابه خواهد بود.

شما مانند BIM فقط بر روی یک پروژه واحد کار می کنید ، بنابراین من این دوره را با همان شیوه ساخته ام. ما در طول دوره الگوبرداری از یک پروژه واحد خواهیم بود.اگر تجربه قبلی با Revit یا هر نرم افزار مبتنی بر CAD ندارید ، نگران نباشید. من از ابتدا شروع می کنم تا شما را قادر به ایجاد مدل های Revit خود کنید.

این دوره با اصول شروع می شود؛ از اصطلاحاتی که Revit از ابزارها و رابط استفاده می کند.سپس ما شروع به ساختن پروژه خود خواهیم کرد و با پیشرفت و پیشرفت ، یک ابزار و ویژگی جدید را معرفی می کنیم.

  • افزودن عناصر داده؛ مانند سطح و شبکه.
  • اجزای سازه؛ مانند ستون های ساختاری و معماری
  • مؤلفه های مهم و جزئی مانند؛ دیوارها ، پنجره ها ، درها ، کفها ، پله ها ، سقف ها ، دیوارهای پرده و سقف ها.

سپس ما آن را به سطح بعدی خواهیم رساند و می آموزیم که چگونه می توان جزئیات 2D ، نحوه برچسب زدن به اجزاء ، ایجاد برنامه ها و افسانه ها را ایجاد کرد ، تصاویر و رندرهای تصویری ایجاد می کند.سرانجام ورق های خود را تنظیم کرده و برای چاپ ارسال می کنیم.در کنار فیلم ها ، من یادداشت های دوره ای را برای شما تهیه کرده ام تا در ادامه و همچنین برخی از پرونده ها برای کار با آنها همراه باشید.

پس از اتمام این دوره ، شما مهارت و دانش لازم را برای انجام یک پروژه از ابتدا تا پایان با استفاده از ابزار و کتابخانه تهیه شده توسط Autodesk خواهید داشت.

 

دانلود فیلم آموزش آوتودسک رویت : مبتدی تا سطح متوسط

Udemy – Autodesk Revit 2018/19 – beginner to intermediate level

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده

بهترین پکیج آموزش رویت استراکچر به زبان فارسی Revit structure

آموزش رویت استراکچر به زبان فارسی

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=113140 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا