آموزش کامل نورپردازی داخلی در تری دی مکس
موضوعات داغ

آموزش حل مشکل سوختن رندر پلاگین ویری Vray Frame Buffer

آموزش تکنیک و ترفند های پلاگین ویری به زبان فارسی : سوختن رندر ویری

آموزش فارسی تکنیک ترفند پلاگین ویری حل مشکل سوختن رندر ویری Vray Frame Buffer

انصافا پنجره یا بهتر بگویم ابزار فریم بافر ویری Vray Frame Buffer ، یکی از بهترین ابزارهایی است که در پلاگین ویری قرار داده شده و واقعا حیف هست که شما آن را به درستی نشناسید و از امکانات بی نظیر آن استفاده نکنید !

یک از رایج ترین مشکلاتی که در اکثر رندرها اتفاق میافتد، پدیده Over exposure یا به زبان خودمانی، سوختن رندر ویری و بیش از حد روشن شدن یک ناحیه خاص از رندر است. و حتما، شما هم  آن را تجربه کرده اید! و مخصوصا در مواقعی یک نور در صحنه در قرار میدهید، اتفاق می افتد! اما راه حل چیست ؟

در ورژن های قدیمی ویری، (یعنی پایین تر از ورژن Vray 3.0 ) اصلاح اینکار توسط تعویض کالور مپینگ مثلا از Linear به Exponential انجام میشد که آن هم مشکلات خودش را داشت و بعد ها، کالور مود هایی مانند رین هارد (vray rhino hard color mode) با کمی تغییرات، به ویری اضافه شد. که اگر دقت کرده باشید، الان در ورژن Vray 3.0 ، گزینه پیش فرض، دقیقا روی  rhino hard قرار گرفته شده! خوب از بحث خارج نشویم!!!

در ورژن Vray 3.0 امکانات بسیار زیادی در Vray Frame Buffer اتفاق افتاد که حتما شما هم متوجه آنها شده اید. در این درس، میخوام یکی از اصول مهم که شاید 99 درصد از کاربران تری دی مکس ، از آن بی اطلاع هستند صحبت کنم و مشکل سوختن رندر ها توسط کادر Frame Buffer ، را حل کنم.در این آموزش ویدئویی به زبان فارسی این موضوع را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت تری دی مکس فارسی، شرح خواهم داد.

 

فیلم آموزشی به زبان فارسی Video Tutorials

پخش آنلاین : آموزش فارسی حل مشکل سوختن رندر پلاگین ویری Vray Frame Buffer به زبان فارسی

 

 

نمایش بیشتر
telegram

یک دیدگاه

  1. سلام
    لینک دانلود این ویدئو را قرار دهید.
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا