آموزش مدلسازی

آموزش طراحی صحنه داخلی اسکچاپ SketchUp for Set Design

آموزش طراحی داخلی معماری نرم افزار اسکچاپ SketchUp for Set Design

آموزش طراحی داخلی معماری نرم افزار اسکچاپ SketchUp for Set Design

در این سری از آموزش های مدلسازی و رندرینگ سه بعدی اسکچاپ مخواهیم یک رندر داخلی را با نمایی از یک منظره شهری که در پشت پنجره قرار گرفته است را انجام بدهیم.

زمانی که شما اولین مجموعه را طراحی می کنید ، از جزئیات مدل سازی سه بعدی ، غافل می شوید.با استفاده از نزم افزار اسکچاپ، طراح و سازنده را از نگرانی در مورد چشم انداز و تناسب آن، آزاد خواهید کرد.

مربی این دوره، آقای John Romeo شما را از طریق فرآیند ساخت هر قسمت از مناظر موجود در مجموعه و ایجاد پرزانته با کیفیت و زیبا و و جزئیات سازه ای با استفاده از نرم افزار های SketchUp Pro و SU Podium و V-Ray راهنمایی میکند.

یاد بگیرید چگونه یک طرح اولیه ساده ایجاد کنید و شروع به اضافه کردن دیوارها، پست ها، پرتوها، آسمان skylight خراش، پس زمینه، و دیگر جزئیات ساخت و ساز کنید کشف چگونگی اضافه کردن مبلمان و غرفه ها و طراحی یک شبکه روشنایی واقعی و …. در پایان دوره، شما باید بتوانید یک پرزانته کامل معماری را برای یک مجموعه مدلسازی داخلی ، نورپردازی و رندرگیری کنید.

دانلود آموزش طراحی صحنه داخلی اسکچاپ SketchUp for Set Design
دانلود آموزش طراحی صحنه داخلی اسکچاپ SketchUp for Set Design
دانلود آموزش طراحی صحنه داخلی اسکچاپ SketchUp for Set Design

فیلم آموزش تصویری اسکچاپ Video Tutorial

پخش آنلاین آموزش : قسمت اول

 

دانلود فیلم آموزش طراحی صحنه داخلی اسکچاپ لیندا

Lynda – SketchUp for Set Design

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

خرید پستی
مشاهده تمام آموزش های فارسی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

lynda SketchUp-tutorials SketchUp Set Design nline education company offering video courses : welcome to SketchUp for Set Design.این دوره شما را از طریق فرآیند ساخت یک مدل سه بعدی از یک مجموعه خیمه و سپس ارائه مجموعه ای در SU Podium و V-Ray می گیرد. مجموعه چوبه می تواند برای هر دو تئاتر یا فیلم استفاده شود. ما با یک طرح ساده ساده شروع خواهیم کرد و سپس دیوارها، پست ها و تیرها، I-beam، لنگرگاه، پس زمینه، جزئیات ساخت و ساز دقیقا همانطور که ما آن را ساختیم، از جمله بلوک های ناخن و جک ها، و سپس مبلمان، کف و مجموعه لباس را اضافه کنید و یک شبکه نورپردازی را اضافه کنید تا روشن تر شود. سپس، هنگامی که مدل کامل است، ما مجموعه را در SU Podium و V-Ray ارائه می کنیم. بنابراین، شروع کنیم
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا