آموزش اتوکد 2 بعدی

آموزش اندازه گذاری اتوکد نقشه های معماری Annotating Architectural AutoCAD

آموزش حاشیه نویسی معماری اتوکد Annotating Architectural Drawings in AutoCAD

آموزش اندازه گذاری اتوکد سریع پلان Annotating Architectural Drawings in AutoCAD

در این صفحه میتوانید به صورت گام به گام، تمام مهارت های آموزش اندازه گذاری اتوکد سریع مانند اندازه گذازی و قرار دادن علائم در نقشه های معماری را یاد بگیرید.

در این مجموعه آموزش اتوکد Annotating Architectural Drawings in AutoCAD یاد خواهید گرفت که چگونه نقشه های معماری خود را با استفاده از ابزار اندازه گذاری اتوکد که در نرم افزار اتوکد برای شما در دسترس است حاشیه نویسی کنید. ما با ابعاد شروع خواهیم کرد ، جایی که یاد خواهیم گرفت که چگونه ابعاد را متناسب با سبک حاشیه نویسی خود تنظیم و تنظیم کنیم.

  در مرحله بعد با متن تک خطی کار خواهیم کرد که در آن سبک اختصاصی خودمان را ایجاد خواهیم کرد تا عملکرد و مساحت هر مکان را برچسب گذاری کند. پس از اتمام کار با ابعاد و متن ، نگاهی به نحوه کار با جداول و بلوک ها برای ایجاد برنامه های ساده ساخت درب و دیوار خواهیم انداخت.

با پایان این آموزش اتوکد Annotating Architectural Drawings in AutoCAD می توانید نحوه کار با ابزارهای برچسب گذاری موجود در برگه اندازه گذاری اتوکد خود را بدانید و بتوانید جزئیات برنامه خود را با سبک خواندن آسان و حرفه ای ارتباط برقرار کنید. نرم افزار مورد نیاز: اتوکد 2015.

 

دانلود آموزش اندازه گذاری اتوکد سریع نقشه های معماری در اتوکد

pluralsight – Annotating Architectural Drawings in AutoCAD

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=96293 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا