آموزش ساخت متریال

دوره آموزش ساخت متریال معماری برای نرم افزار آنریل انجین

دانلود آموزش Lynda - Unreal Engine: Materials for Architectural Visualization

آموزش ساخت متریال معماری نرم افزار آنریل انجین

در این صفحه میتوانید دوره آموزش ساخت متریال معماری برای نرم افزار آنریل انجین و بازی سازی سه بعدی Lynda – Unreal Engine: Materials for Architectural Visualization را از سایت لیندا دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه شبیه سازی سه بعدی معماری بالا ببرید.

با نحوه ایجاد و بهینه سازی مواد برای تجسم معماری در Unreal Engine آشنا شوید. در این دوره ، به مربی Joel Bradley بپیوندید زیرا او مزایا و معایب برخی از محبوب ترین جریان های کار در زمینه تجسم را بررسی می کند ، تکنیک های به اشتراک گذاری است که به شما کمک می کند پروژه های خود را به بهترین شکل نشان دهید. درباره ویرایشگر مواد غیرواقعی ، از جمله نحوه و زمان استفاده از آن ، اطلاعات کامل کسب کنید. نحوه ساخت یک ماده اصلی با Material Editor را مشاهده کنید که در صورت لزوم می توانید از پروژه های خود استفاده مجدد کنید. بعلاوه ، کشف کنید که چگونه با استفاده از منابع موجود در Substance Source و Substance Share ، در وقت صرفه جویی کنید. نحوه استفاده از برنامه Bitmap2Material (B2M) به خوبی استفاده شود. و نحوه ایجاد بافت از نظر رویه ای.

موضوعات تکنیک های ساخت متریال در آنریل انجین Unreal Engine :

  • جزئیات هندسه در مقابل جزئیات بافت
  • مزایای بیت مپ در Unreal
  • مصالح ساختمانی در داخل Unreal
  • نحوه و زمان استفاده از Material Editor
  • ایجاد انعطاف پذیری در مواد
  • با استفاده از منبع ماده و اشتراک
  • استفاده از B2M در موتور Unreal
  • مزایای بافت رویه ای

نحوه ایجاد و بهینه سازی متریال برای مصورسازی معماری در آنریل انجین

Lynda – Unreal Engine: Materials for Architectural Visualization

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

instagram
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا