آموزش ساخت متریال

آموزش ساخت تکسچر مبتنی بر متریال 3ds Max: Substance to V-Ray

Lynda – 3ds Max: Substance to V-Ray Workflows

آموزش ساخت تکسچر مبتنی بر متریال Lynda – 3ds Max: Substance to V-Ray Workflows

بیاموزید که چگونه از Substance Designer ، Substance Painter و Bitmap2Material با 3ds Max و V-Ray استفاده کنید و برای مدلهای سه بعدی خود تکسچر مبتنی بر متریال به صورت واقعی ایجاد کنید.

در این صفحه میتوانید دوره آموزشی Lynda – 3ds Max: Substance to V-Ray Workflows را از سایت لیندا دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه ساخت متریال و تکسچرینگ را بالا ببرید.

نحوه ایجاد اهرم از مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد را از Allegorithmic برای ایجاد مپ های بافتی واقع بینانه برای پروژه های 3ds Max خود استفاده کنید. در این دوره ، می توانید گردش کار را برای ادغام Substance Designer ، Substance Painter و Bitmap2Material (B2M) گره با 3ds Max جستجو کنید. برایان بردلی توضیح می دهد که ابزارهای مبتنی بر مواد چیست و چگونه می توان از آنها در برنامه 3ds Max و همچنین موتور رندر V-Ray استفاده کرد. وی نحوه ایجاد مواد از دارایی های عکاسی با استفاده از گره B2M ، نحوه کار با مواد ماده از Substance Designer و نحوه صادرات بافت bitmap از هر دو ماده Substance Designer و Substance Painter برای استفاده در 3ds Max و V-Ray را نشان می دهد.

موضوعات شامل:

  • چرا باید از تکسچر برای ساخت متریال استفاده کنید
  • تنظیم حالت گردش کار و تنظیمات
  • ایجاد مواد از عکس با Bitmap2Material
  • کار با مپ های بافت از Substance Designer and Painter
  • خروجی گرفتن مپ ها به عنوان پرونده های EXR و PSD
  • استفاده از مپ های اکسپورت شده در V-Ray

آموزش ساخت تکسچر مبتنی بر متریال تری دی مکس ویری سابتنس پینتر

Lynda – 3ds Max: Substance to V-Ray Workflows

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا