دابل اکسپوژراکشن فتوشاپ

عکس برای ساخت افکت دابل اکسپوژر متحرک ( اکشن فتوشاپ ایجاد)

دانلود عکس برای دابل اکسپوژر . ساخت دابل اکسپوژر . تکنیک مولتی اکسپوژر

دانلود عکس برای دابل اکسپوژر . ساخت دابل اکسپوژر . تکنیک مولتی اکسپوژر

graphicriver Animated Double Exposure Photoshop Action

اگر دوست دارید افکت دابل اکسپوژر فتوشاپ Double Exposure رو به صورت انیمیت در بیاورید ، یا من همراه باشید تا یکی دیگر از محصولات سایت گرافیک ریور رو بهتون معرفی کنم که در زمان فقط 3 ثانیه میتونید این افکت رو برای خودتون بسازید. و یک ویدئو یا عکس متحرک با فرمت gif را برای خودتون خروجی بگیرید.

از نکات جالب توجه این اکشن فتوشاپ این هست که میتونید مثلا دو تصویر رو با هم ترکیب combining کنید و یک افکت استاندارد standard double exposure رو ایجاد کنید و خروجی بگیرید.

اکشن فتوشاپ دابل اکسپوژر متحرک حاوی 30 نوع صحنه مختلف ویدیو از مناظر طبیعی گرفته تا شهر رو داخلش داره که همه رو خودتون میتونید تست کنید.

اکشن فتوشاپ دابل اکسپوژر متحرک برای همه کاربران مبتدی و حرفه ای، قابل استفاده است و روی تمام پروژه‌‌های شخصی و تجاری ، کارهای آتلیه و … جواب میده  میتونه ساعتها در وقت شما صرفه‌جویی کنه. یادتون نره که برای استفاده باید  نرم‌افزار فتوشاپ نسخه CC و بالاتر رو روی سیستم تون نصب کرده باشید.

بعد از خاتمه کار روی این اکشن های دابل اکسپوژر  ،  در نرم افزار فتوشاپ، کلی لایه‌‌ پوشه‌ و فایل طبقه‌بندی شده رو با تنظیمات شون ؛ خواهید داشت که همه قابلیت ویرایش مجدد رو دارند که عکس تون رو به حداکثر کیفیت مورد نظر تون برسونید

برای دانلود بهترین اکشن دابل اکسپوژر ؛ آموزش تکنیک دابل اکسپوژر در فتوشاپ و همچنین آموزش تصویری دابل اکسپوژر به زبان فارسی ، با ما همراه باشید ….

  • فرمت فایل: ATN
  • حجم فایل: 1 گیگابایت
  • نسخه فتوشاپ: CC و یا بالاتر

دانلود ساخت دابل اکسپوژر تکنیک مولتی اکسپوژر

برای دانلود بهترین پروژه آماده ساخت افکت دابل اکسپوژر متحرک در افترافکت، فتوشاپ و لایت روم، به صورت دانلود رایگان ، و آموزش اکشن فتوشاپ ایجاد افکت دابل اکسپوژر یا ترکیب تصاویر با ما همراه باشید ….

دانلود رايگان فايل : اکشن فتوشاپ ایجاد افکت دابل اکسپوژر متحرک

graphicriver Animated Double Exposure Photoshop Action

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
خرید پستی
مشاهده پکیح های طراحی گرافیک

برای خرید پکیج کامل فایل های گرافیکی به همراه آموزش فارسی ، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا