آموزش اتوکد 2 بعدی

آموزش نقشه کشی دو بعدی اتوکد : پروژه محور (سطح مبتدی)

نقشه کشی دو بعدی اتوکد pluralsight Drawing an Accessible Restroom Layout in AutoCAD

نقشه کشی دو بعدی اتوکد pluralsight Drawing an Accessible Restroom Layout in AutoCAD

دوستانی که علاقه مند به نقشه کشی دو بعدی اتوکد به صورت پروژه محور هستند، میتوانند این کورس آموزشی را دانلود کنند.در این مجموعه آموزش Drawing an Accessible Restroom Layout in AutoCAD ، نحوه استفاده از ابزارها و دستورات ساده را برای تهیه تسهیلات سرویس بهداشتی مطابق با کدهای استاندارد در اتوکد یاد خواهید گرفت.

ما با نگاهی به دامنه پروژه خود و همچنین هرگونه کدهایی که باید دنبال کنیم ، برای اطمینان از تکمیل امکانات ما ، شروع خواهیم کرد. وقتی قوانین را بشناسیم ، شروع به استفاده از ابزارها خواهیم کرد.

ما با ترسیم برخی از خطوط مرجع شروع خواهیم کرد تا مناطق محل قرارگیری کلید برای وسایل خود را علامت گذاری کنیم. از آنجا ، ما از ابزار ابزار (پالت) برای قرار دادن سریع و قرار دادن وسایل در محل کار خود استفاده خواهیم کرد.

ما همچنین می آموزیم که چگونه به سرعت وسایل سفارشی را ایجاد کنیم که برای استفاده در پروژه های آینده به بلوک تبدیل خواهیم شد. پس از اتمام طرح ، ما آن را به عنوان بلوک برای استفاده های بعدی نیز ذخیره خواهیم کرد. در پایان این دوره ، علاوه بر درک روند کار با انطباق کد ، با ابزارها و دستورات اساسی اتوکد نیز آشنا خواهید شد.

 

دانلود آموزش تصویری نقشه کشی دو بعدی اتوکد : پروژه محور (سطح مبتدی)

pluralsight Drawing an Accessible Restroom Layout in AutoCAD

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=96313 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا