آموزش بازی سازی

آموزش یونیتی سه بعدی در معماری Architectural Unity | بازی سازی حرفه ای

 Creating Architectural Visualizations Using Enlighten in Unity بازی سازی آموزش یونیتی سه بعدی در معماری نورپردازی رندرگیری

آموزش یونیتی سه بعدی در معماری : نورپردازی رندرگیری

آموزش یونیتی سه بعدی در معماری :به یکی دیگر از آموزش های یونیتی سه بعدی Unity 5.0 خوش آمدید. در این دوره آموزشی، میخواهیم نحوه استفاده از پک های سه بعدی آماده صحنه که معمولا تحت عنوان 3D modeling package شناخته میشوند را به شما آموزش بدهیم. وسعی میکنیم که به صورت قوی و ماثر از آن استفاده کنیم.

یکی از مهم ترین قسمت های طراحی لول بازی، جمع آوری آبجکت ها (asset) و وارد کردن آنها در یونیتی است. که این مرحله به پروسه asset assembly معروف است. در این دوره سعی میکنیم ترفند های استفاده از این آبجکت ها و چیدمان آنها را در غالب یک پروژه طراحی یک ساختمان مسکونی انجام دهیم.

هیچ صحنه سه بعدی را بدون شیدر و متریال نمیتوان تصور کرد! در این دوره به پروسه ساخت شیدر یونیتی Unity shaders خواهیم پرداخت و برای تست فیزیک بازی (game physics) و پیش نمایش های داخل صحنه از Enlighten و تکنولوژی بلادرنگ ریل تایم و گلوبال آیلومنشن (real-time global illumination) استفاده خواهیم کرد.

پس از مشاهده این دوره تمرینی یونیتی ( Unity training) یاد خواهید گرفت که چطور از پکیج های آماده صحنه Unity 5 projects و … خود استفاده کنید و همچنین بتوانید از تکنولوژی (real time computer graphics) هم در نرم افزار یونیتی بهره ببرید.

گالری تصاویر آموزش یونیتی سه بعدی در معماری :

  • نام آموزش : آموزش یونیتی سه بعدی در معماری
  • زمان : 2 ساعت و 30 دقیقه
  • نرم افزار : Unity 5.0
  • زبان :انگلیسی

فیلم آموزشی  Video Tutorials 

پخش آنلاین آموزش : قسمت اول

دانلود دوره آموزشی یونیتی سه بعدی در معماری به همراه فایل پروژه

Creating Architectural Visualizations Using Enlighten in Unity

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=46324 :لینک کوتاه
instagram
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا