آموزش انیمیشن سازی
آموزش ذخیره سازی اطلاعات ریل فلو RealFlow Cinema 4D Caching Meshes
آموزش Caching کردن Meshes در نرم افزار RealFlow Cinema 4D
به طور کلی، در نرم افزار های RealFlow | Cinema 4D ، ذخیره سازی (Caching) یک عنصر ضروری برای انواع شبیه سازی مایعات (simulations )است.
به عنوان یک کاربر MoGraph یا کاربر نرم افزار Cinema 4D’s cloth یا body dynamics ، شما حتما باید از این موضوع آگاه باشید.
چند مورد مهم که باید در مورد ذخیره شدن (Caching) بدانید، وجود دارد:
- فرمت فایل RealFlow برای ذرات و مشها Alembic Ogawa است.
- هنگامی که یک شبیه سازی شروع شود، داده ها روی دیسک نوشته و ذخیره سازی می شود. بسته به تعداد ذرات particles ، فایل های cache files می توانند بسیار بزرگ شوند.
- شبیه سازی های حافظه پنهان دیگر نمی تواند تحت تاثیر قرار گیرد، مثلا از طریق دیمون ها (daemons)یا اشیاء (objects)و اگر می خواهید این کار را انجام دهید، باید شبیه سازی را از ابتدا انجام دهید.
- امکان ایجاد یک پیش نمایش یا بازی، متوقف کردن، و شبیه سازی در هر فریم از سر گرفته می شود.
- پس از اینکه شبیه سازی ذرات به پایان رسید، می توان از یک پیوند جداگانه انجام داد.
- رندر از شبیه سازی های Caching بسیار سریع تر است، زیرا تمام اطلاعات شبیه سازی و مش حالا موجود است.
- تا زمانی که شما یک “Cache Folder” دیگری را مشخص نکنید یا یک نام مایع / مش را تغییر دهید، وقتی “Cache Simulation | Meshes” را دوباره فشار دهید، فایل های موجود دوباره تغییر می کنند.
آموزش تصویری سینمافوردی Video Tutorials
پخش آنلاین ویدئو آموزش سینمافوردی
برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.