دانلود آموزش انیمیشن سازی: تری دی مکس 3d max مایا Maya سینما فوردی CINEMA 4D

بررسی مبانی انیمیشن سازی با مودو MODO Animation

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...

آموزش انیمیشن سازی مودو MODO Animation

آموزش انیمیشن سازی مودو

در این سری از آموزش های انیمیشن سازی مودو ،اصول اساسی انیمیشن سازی مودو را برسی میکنیم یک animate کوتاه را خواهیم ساخت.در درس اول یک جعبه را که افکت فشرده شدن به آن اعمال شده را ریگ (rigging) میکنیم و حرکت بازتاب (bouncing) جعب را انیمیت میکنیم.

با مفاهیم پایه ای (Posing and Posing Continued) آشنا میشویم و افکت معروف (Easing & Timing Slow-in and slow-out) که برای حرکت انیمیشن است را در زمان بندی (timing) و انواع افکت های حرکت (motion affects) ،  و… را بکار خواهیم برد.

آموزش تصویری مودو Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش مودو

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=60801 :لینک کوتاه
Anticipation Follow Through/Overlap Posing and Posing Continued Staging Arcs, Easing & Timing Slow-in and slow-out easing timing of a motion affects پیش بینی در مورد پیشگیری بیشتر بدانید! پیوستن به بری وولز به عنوان او به شما از طریق اصول بازیگران، انیمیشن گردش کار سرد و ایجاد پیش بینی عمل در MODO. یادگیری در مورد پیروی از و همپوشانی! بری ووولز را به عنوان بر اساس فیلم های آموزشی قبلی خود بنویسید و توضیح می دهد که اقدامات پی در پی و همپوشانی در انیمیشن ایجاد حرکات لایه ای قابل اعتماد تر با استفاده از MODO 801. در قسمت 6 بررسی اصول انیمیشن در MODO با بری ووول، ما از روشهای مواجهه با ظاهر و روش پیش رو برای مسدود کردن و متحرک سازی پروژه استفاده می کنیم. بری ووولز، همانطور که بر روی فیلم های آموزشی قبلی خود انیمیشن تمرین می کند، و بیشتر روش متحرک سازی Pose-to-Pose را با استفاده از دستگاه Simple Guy که در محتوای MODO است، توضیح می دهد.براون وولز، با بررسی اصول انیمیشن، نشان می دهد که نمودار فاصله و بین ابزارها با استفاده از شخصیت ساده گای از درس های قبلی است. او همچنین اهمیت Staging را در رابطه با انیمیشن توضیح می دهد. براون وولز با بررسی اصول انیمیشن، اهمیت Arcs، Slow-to-slow and slow-relax را کاهش می دهد * و * چگونه زمان حرکت یک هیجان درک شده در یک رشته مشخص را تحت تأثیر قرار می دهد.

کانال تلگرام
برچسب ها

jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

بستن