خانه / دانلود آموزش انیمیشن سازی: تری دی مکس 3d max مایا Maya سینما فوردی CINEMA 4D / آموزش مارلوس دیزاینر فارسی : شبیه سازی انیمیت لباس Marvelous Designer
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش مارلوس دیزاینر فارسی : شبیه سازی انیمیت لباس Marvelous Designer" توسط تاریخ انتشار:13/12/2017

فیلم آموزش شبیه سازی لباس مارلوس دیزاینر Marvelous Designer simulating garment animation در این فیلم آموزش مارلوس دیزاینر، میخوام شبیه سازی پارچه روی کاراکتر را به صورت انیمیشن simulating garment animation در بیاوریم.همان طور که میدانید، یکی از مهم ترین آبشن های مارلوس دیزاینر، جاذبه زمین هست که میتواند روی لبای تاثیر بگذارد و حالت افتادگی …

آموزش مارلوس دیزاینر فارسی : شبیه سازی انیمیت لباس Marvelous Designer

آموزش مارلوس دیزاینر فارسی شبیه سازی انیمیت لباس Marvelous Designe

فیلم آموزش شبیه سازی لباس مارلوس دیزاینر Marvelous Designer simulating garment animation

در این فیلم آموزش مارلوس دیزاینر، میخوام شبیه سازی پارچه روی کاراکتر را به صورت انیمیشن simulating garment animation در بیاوریم.همان طور که میدانید، یکی از مهم ترین آبشن های مارلوس دیزاینر، جاذبه زمین هست که میتواند روی لبای تاثیر بگذارد و حالت افتادگی لباس را روی مانکن نشان بدهد. در این آموزش، ترفند های را برای تنظیم بهترین مقدار برای کاراکتر gravity settings را تمرین خواهیم کرد.

مقدار جاذبه زمین که به طور پیش فرض به لباس کاراکتر وارد میشود ، مقدار استاندارد جهانی real-world standard است و بهر حال، اگر از نتیجه کار، راضی نبودید، میتوانید به قسمت نومال گراویتی (normal gravity settings) بروید، و به مقدار کمی، آن را تا حدود نزدیک به صفر پایین بیاورید یا محتی مقدار مثبتی را برای آن وارد کنیدو بعد روی پنجره سه بعدی (3D window) راست کلیک کنید و دکمه Simulation Properties را بزنید که در پایین لیست منو ها قرار دارد. سپس گزینه Property Editor را در سمت پیدا کنید و گزینه  gravity setting را بزنید و اگر خواستید، میتوانید آن را روی normal gravity قرار بدهید

در گام بعدی، میتوانید با آبشن (material settings) متریال لباس خودتان را تنظیم کنید. این آبشن، بسیار شبیه تنظیمات تراکم پارچه (density setting) است. به این معنی که میتواند کاری کند که لباس شما نازک تر، یا کلفت تر جلوه کند….

 

فیلم آموزش طراحی لباس Video Tutorial Marvelous Designer

پخش آنلاین :آموزش مارلوس دیزاینر فارسی : شبیه سازی انیمیت لباس Marvelous Designer

نسخه کامل آموزش فارسی مارولوس دیزاینر : طراحی لباس پارچه Marvelous Designer

آموزش جامع Marvelous Designer به زبان فارسی

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=52788 :لینک کوتاه

 

This video tutorial is for beginners for Marvelous Designer Beginner Tutorial.I learned how to sew very early in life and then I played around in the 2D CAD programs این آموزش ویدئویی برای مبتدیان جدید به Designer Marvelous است. این یک ویدیو مبتنی بر پروژه است که بلافاصله شما را ایجاد خواهد کرد. در روند ایجاد لباس، ابزار اساسی در برنامه را یاد خواهید گرفت و نحوه استفاده از آنها را به درستی یاد خواهید گرفت. بسیاری از شما توسط این واقعیت که Designer Marvelous از تمام هسته ها در 100٪ در طول شبیه سازی استفاده نمی کند.از مد لباس تا مدل سه بعدی لباس - معرفی نرم افزار مارولوس : اگر قبلا گزینه "Number of CPU In Use را پیدا کرده اید و مقدار آن برابر با تعداد هسته های منطقی در رایانه شما است، هنوز هسته ها در 100٪ بارگذاری نمی شوند - فقط خواندن این مقاله را ادامه دهید. اگر شما هنوز آن را پیدا نکردید، این کار را انجام دهید، تفاوت را احساس کنید و فقط بعد خواندن را ادامه دهید. به نظر می رسد که هسته ها به حداکثر بوت می کنند، اگر ما فاصله بین ذرات را کاهش دهیم، به این معنی که تعداد آنها را افزایش می دهیم چند ضلعی ها. به نظر می رسد که اگر تعداد ذرات را تا یک نقطه خاص افزایش دهیم، با توجه به هسته های استفاده شده است. صفر تا صد آموزش مارلوس دیزاینر : آشنایی با محیط نرم افزار می توان به افزایش کیفیت شبیه سازی به صورت رایگان دست یافت. اما پس از چند آزمایش، ثابت کردم که این چنین نیست. خودت ببین. - پارچه نباید بین بین مش نباشد؛ آموزش نرم افزار طراحی و شبیه سازی لباس مارولوس دیزاینر Marvelous Designer؟ اگر وقفه رخ می دهد، شمارش تکراری خود تصادفی باید در 1 تنظیم شود. - نماد و هر یک از قطعات آن نباید بیش از حد سریع و به شدت حرکت کند؛ - تعداد لایه باید با پارچه مطابقت داشته باشد؛ - تفاوت کمی در چگالی چند ضلعی پارچه های مجاور وجود دارد؛ پارامترهای انعطاف پذیر و پارامترها بدون نیاز شدید (کاهش و کشش پارچه افقی و عمودی) نباید استفاده شود. - پارامتر انعطاف پذیر نیز بدون نیاز به شدت مورد استفاده قرار نمی گیرد (گاهی اوقات بهتر است نیروی اصطکاک را بیش از حد به جای پارچه کشیدن همراه با پاک کن استفاده کنید).
کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)