خانه / آموزش بازی سازی یونیتی unity آنریل انجین Unreal Engine : کد نویسی دانلود کتاب Pdf / آموزش بازی سازی هودینی طراحی محیط سه بعدی Houdini environment
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش بازی سازی هودینی طراحی محیط سه بعدی Houdini environment" توسط تاریخ انتشار:27/06/2018

بازی سازی هودینی : طراحی محیط بازی + طراحی کاراکتر سه بعدی در این آموزش ، میخواهیم با استفاده از آبجکت ها و مدل های آماده هودینی (Houdini Digital Assets) ، طراحی یک محیط سه بعدی (cartoony environment) را انجام دهیم. همچنین در این آموزش برای پیاده سازی و طراحی لول بازی ، از متور …

آموزش بازی سازی هودینی طراحی محیط سه بعدی Houdini environment

آموزش ساخت محیط بازی هودینی Houdini Digital Assets environment

بازی سازی هودینی : طراحی محیط بازی + طراحی کاراکتر سه بعدی

در این آموزش ، میخواهیم با استفاده از آبجکت ها و مدل های آماده هودینی (Houdini Digital Assets) ، طراحی یک محیط سه بعدی (cartoony environment) را انجام دهیم.

همچنین در این آموزش برای پیاده سازی و طراحی لول بازی ، از متور قدرتمند خود هودینی (Houdini Engine) استفاده خواهیم کرد.

همچنین در این درس، به طراحی کاراکتر مخصوص بازی (creating game characters in Houdini) خواهیم پرداخت.و تمام مداحل مدلسازی (modeling)، ریگ کاراکتر (rigging)، و انیمیشن سازی (animation) و …. را از صفر تا صد، انجام خواهیم داد

مربی این آموزش، آقای Gabriel است که متخصص رسانه های دیجیتالی (Digital Media) هستند و از پیشگامان توسعه دهنده گان بازی سازی هودینی (game development) بشمار می آیند.

آموزش بازی سازی هودینی


آموزش طراحی محیط بازی هودینی
آموزش ساخت محیط بازی هودینی
دانلود فیلم آموزش ساخت محیط بازی هودینی

آموزش تصویری هودینی Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش بازی سازی هودینی ساخت محیط Houdini Digital Assets environment

دانلود ویدئو با لینک مستقیم – 102 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
خرید پستی

مشاهده تمام آموزش های فارسی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=63842 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)