خانه / دانلود آموزش انیمیشن سازی: تری دی مکس 3d max مایا Maya سینما فوردی CINEMA 4D / آموزش اکسپرسشن برای انیمیشن سازی مایا Maya Expression
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش اکسپرسشن برای انیمیشن سازی مایا Maya Expression" توسط تاریخ انتشار: 08/04/2015

اکسپرسشن انیمیشن سازی مایا Maya Expression Editor در درس قبل آموزش فارسی مایا را داشتیم. در این دوره میخواهیم ابزار فوق العاده قدرتمند انیمیشن سازی مایا یعنی ویرایشگر اکسپرسشن مایا، را برسی کنیم.در این تمرین یاد میگیریم که چطور عملکردهای اتوماتیک (automate functionality) را بکار بگیریم تا با مشکلات و پیچیدگی هایی که در ساخت انیمیشن سازی دستی …

آموزش اکسپرسشن برای انیمیشن سازی مایا Maya Expression

آموزش ویرایشگر اکسپرسشن مایا Maya Expression Editor

اکسپرسشن انیمیشن سازی مایا Maya Expression Editor

در درس قبل آموزش فارسی مایا را داشتیم. در این دوره میخواهیم ابزار فوق العاده قدرتمند انیمیشن سازی مایا یعنی ویرایشگر اکسپرسشن مایا، را برسی کنیم.در این تمرین یاد میگیریم که چطور عملکردهای اتوماتیک (automate functionality) را بکار بگیریم تا با مشکلات و پیچیدگی هایی که در ساخت انیمیشن سازی دستی ایجاد میشود، جلوگیری کنیم.

آموزش مان را با یک تمرین عملی که در آن چرخ یک ماشین را انیمیت میکنیم شروع کرده و همچنین چرخش دنده ماشین را انیمیت میکنیم. و همچنین با استفاده از گره ها و اسکسپرسشن ها (expression – nodes) سیستم دینامیکی پیووت (set up a dynamic pivoting system) را تنظیم میکنیم.

در پایان این دوره آموزشی دانش و آگاهی کافی برای چرخاندن و انیمیت کردن قطعات مختلف اتومبیل را کسب خواهید کرد.

 

  1. خلاصه و معرفی آموزش
  2. محاسبه مقدار چرخش تایر ماشین Calculating-the-rotation-of-a-wheel
  3. اعمال اسکپرشن expression به سایر چرخ ها و تنظیم مقیاس ریگ
  4. تنظیم Rotating چرخ ها دقیقا هماهنگ با تغییر مسیر ماشین vehicle direction
  5. به انیمیشن درآوردن دنده ماشین Animating gears
  6. به انیمیشن درآوردن چرخش دنده ها و اندازه Automating rotation of gears that
  7. تکمیل کار روی اکسپرشن دنده ها gear expression
  8. ریگ کردن پیوت های دینامیکی Rigging dynamic pivot animation
  9. آموزش نحوه کنترل کردن پیوت ها Controlling pivot
  10. تکمیل پروسه ریگ کردن دینامیکی dynamic pivot rig

دانلود رایگان آموزش Expressions for Animators in Maya

پیش نمایش آنلاین فیلم – قسمت اول آموزش

نام محصول: آموزش ویرایشگر اکسپرسشن مایا Autodesk Maya 2015 + فایل های پروژه

زمان: 1 ساعت و 14 دقیقه

قیمت: 4500

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

ارسال  مجدد رایگان در صورت هرگونه مشکل

برای ثبت سفارش و اضافه کردن این محصول به لیست خرید اینجا کلیک کنید

 صفحه خرید این محصول

دانلود رایگان آموزش  Expressions for Animators in Maya

دانلود رایگان با لینک مستقیم پارت اول 400 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

			
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=7531 : لینک کوتاه

You create and edit an expression in the Expression Editor. There are several ways to start the Expression Editor: Select Windows > Animation Editors > Expression Editor. در جعبه کانال، یک نام ویژگی را کلیک کنید، سپس Edit> Expressions را انتخاب کنید. در ویرایشگر Attribute، روی جعبه ویژگی کلیک راست کرده و Create New Expression را انتخاب کنید. اگر قبلا یک عبارتی ایجاد کرده اید که یک مقدار را به صفت اختصاص می دهد، به جای آن Edit Expression را انتخاب کنید. متن متن بیان هنگامی که شما متن را تایپ می کنید، گسترش می یابد، بنابراین شما می توانید عبارات طول نامحدود را بنویسید. شما همچنین می توانید عبارات را با یک ویرایشگر متن خارجی ویرایش کنید و آن را از طریق منوی کشویی Editor در بالای فیلد متن باز کنید. شما همچنین می توانید یک عبارت جدید ایجاد کنید پس از اینکه یک ویرایش موجود را ویرایش کردید. برای ایجاد عبارت جدید در ویرایشگر اصطلاح مطمئن شوید که شما بر روی دکمه ایجاد یا ویرایش کلیک کنید تا عبارت موجود را کامپایل کنید. روی Select Filter> By Expression Name کلیک کنید. روی دکمه New Expression کلیک کنید. این جعبه عبارت Expression Name و فیلد expression text را پاک می کند تا بتوانید یک عبارت جدید ایجاد کنید. وقتی این عبارت را ایجاد می کنید، ویرایشگر اصطلاح نام اسم را با عبارت بیان می کند. این بدان معنی است که شما می توانید جستجوی خود را برای بیان با استفاده از نام شی در کنار نام بیان محدود کنید. شما نیازی به انتخاب ویژگی در لیست ویژگی ها ندارید. شما می توانید بیان را فقط با یک هدف مرتبط کنید. برای یک گره شکل ذره، شما نیازی به انتخاب ویژگی ندارید، زیرا شما می توانید تنها یک عالمت ایجاد و دو عبارات زمان اجرا (قبل و بعد از محاسبات دینامیک) برای هر ذره ایجاد کنید. برای اشیاء با شکل ذره ای، شما می توانید یک عبارت برای هر ویژگی ایجاد کنید.

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*