آموزش مدلسازی کلاسیک تری دی مکس classic modeling 3ds max

آموزش مدلسازی کلاسیک تری دی مکس classic modeling 3ds max

مدلسازی سر ستون کلاسیک

در هفت قسمت گذشته ، با استفاده از تکینک Using Normal در نرم افزار 3ds Max ستون ها و سر ستون های یک ساختمان با سبک رومی را مدلسازی کردیم.

در گام بعدی جزئیات مدلسازی را بالا بردیم و قسمت های گرد گوشته را با تعداد بالای پولیگان (High Poly Models) مدلسازی و متریال دهی کردیم. سپس با استفاده از تکنیک Render to Texture از مدل سه بعدی، تکسچر استخراج کردیم و مپ خروجی را به مدل های با تعداد کم پولیگان (Low Poly Models) اعمال کردیم.

در این قسمت که مرحله هفتم و آخر این آموزش میباشید، تمام مدلسازی خودمان را کامل کردن و سایر صحنه را کامل خواهیم کرد.با کمک تکنیک normal maps ، صحنه ای با تعداد پولیگان کم و سبک داریم. اما اگر به تکسچر های آن دقت کنید ، جزئیات ستون ها و سر ستونها و …. بسیار با جزئیات به نظر میرسند. درست مانند تکنیک هایی که در بازی سازی کامپوتری استفاده میشود.این آموزش از هفت قسمت پشت سرهم ساخته شده است. برای دانلود ادامه این مجموعه آموزش، با 3dmaxFarsi.ir همراه باشید.

آموزش مدلسازی ستون کلاسیک تری دی مکس

فقط کاربران سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید

خرید پستی
مشاهده تمام آموزش های فارسی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=69721 :لینک کوتاه
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن