1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش مدلسازی کلاسیک تری دی مکس classic modeling 3ds max" توسط تاریخ انتشار:26/06/2018

  در هفت قسمت گذشته ، با استفاده از تکینک Using Normal در نرم افزار 3ds Max ستون ها و سر ستون های یک ساختمان با سبک رومی را مدلسازی کردیم. در گاه بعدی جزئیات مدلسازی را بالا بردیم و قسمت های گرد گوشته را با تعداد بالای پولیگان (High Poly Models) مدلسازی و متریال دهی کردیم. …

آموزش مدلسازی کلاسیک تری دی مکس classic modeling 3ds max

آموزش مدلسازی کلاسیک تری دی مکس classic modeling 3ds max

 

در هفت قسمت گذشته ، با استفاده از تکینک Using Normal در نرم افزار 3ds Max ستون ها و سر ستون های یک ساختمان با سبک رومی را مدلسازی کردیم.

در گاه بعدی جزئیات مدلسازی را بالا بردیم و قسمت های گرد گوشته را با تعداد بالای پولیگان (High Poly Models) مدلسازی و متریال دهی کردیم. سپس با استفاده از تکنیک Render to Texture از مدل سه بعدی، تکسچر استخراج کردیم و مپ خروجی را به مدل های با تعداد کم پولیگان (Low Poly Models) اعمال کردیم.

در این قسمت که مرحله هفتم و آخر این آموزش میباشید، تمام مدلسازی خودمان را کامل کردن و سایر صحنه را کامل خواهیم کرد.

با کمک تکنیک normal maps ، صحنه ای با تعداد پولیگان کم و سبک داریم. اما اگر به تکسچر های آن دقت کنید ، جزئیات ستون ها و سر ستونها و …. بسیار با جزئیات به نظر میرسند. درست مانند تکنیک هایی که در بازی سازی کامپوتری استفاده میشود.

این آموزش از هفت قسمت پشت سرهم ساخته شده است. برای دانلود ادامه این مجموعه آموزش، با 3dmaxFarsi.ir همراه باشید.

دانلود رایگان طراحی کابینت با 3d max


دانلود رایگان آبجکت درب کابینت کلاسیک
آموزش طراحی کابینت با 3d max

آموزش تصویری تری دی مکس Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش مدلسازی کلاسیک تری دی مکس classic modeling 3ds max

خرید پستی

مشاهده تمام آموزش های فارسی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=69721 :لینک کوتاه
کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)