آموزش مدلسازی کلاسیک تری دی مکس classic modeling 3ds max
مدلسازی سر ستون کلاسیک
در هفت قسمت گذشته ، با استفاده از تکینک Using Normal در نرم افزار 3ds Max ستون ها و سر ستون های یک ساختمان با سبک رومی را مدلسازی کردیم.
در گام بعدی جزئیات مدلسازی را بالا بردیم و قسمت های گرد گوشته را با تعداد بالای پولیگان (High Poly Models) مدلسازی و متریال دهی کردیم. سپس با استفاده از تکنیک Render to Texture از مدل سه بعدی، تکسچر استخراج کردیم و مپ خروجی را به مدل های با تعداد کم پولیگان (Low Poly Models) اعمال کردیم.
در این قسمت که مرحله هفتم و آخر این آموزش میباشید، تمام مدلسازی خودمان را کامل کردن و سایر صحنه را کامل خواهیم کرد.با کمک تکنیک normal maps ، صحنه ای با تعداد پولیگان کم و سبک داریم. اما اگر به تکسچر های آن دقت کنید ، جزئیات ستون ها و سر ستونها و …. بسیار با جزئیات به نظر میرسند. درست مانند تکنیک هایی که در بازی سازی کامپوتری استفاده میشود.این آموزش از هفت قسمت پشت سرهم ساخته شده است. برای دانلود ادامه این مجموعه آموزش، با 3dmaxFarsi.ir همراه باشید.
دانلود فايل ها و آموزش های مرتبط با وی ری تری دی مکس 3Ds max V-Ray