آموزش بازی سازی
آموزش جلوه ویژه ریل تایم در بازی سازی هودینی Houdini vfx realtime games
در این آموزش ،به تکنیک های رندرگیری ریل تایم برای بازی سازی در نرم افزار هودینی خواهیم پرداخت. و چند نمونه از افکت های انتقال از فیلم ها، به بازی های کامپوتری، آموزش خواهیم دید.
- ایجاد زمینه های سرعت (velocity fields – flowmaps)
- ایجاد دنباله های آتش حلقه ای (looping fire sequences)
- آموزش استفاده از هودینی به ایده های نمونه برداری
- چگونه ائتلاف سیستم باران (rain system) خود را بهبود بخشید
- چگونگی کار در محدودیت های زمان واقعی (constraints of real-time)
- انتقال و ترنزیشن از فیلم به بازی های ویدئویی به عنوان یک هنرمند Houdini vfx
- تفاوت در زمان واقعی (real-time) و آفلاین (offline VFX) برای یک هنرمند هودینی
- تخریب ریجید بادی (Rigid body destruction) و ایجاد و بهینه سازی خط لوله برای سرعت و جزئیات
آموزش تصویری هودینی Video Tutorials
پخش آنلاین ویدئو آموزش جلوه ویژه ریل تام بازی سازی هودینی Houdini vfx realtime games