خانه / دانلود آموزش انیمیشن سازی: تری دی مکس 3d max مایا Maya سینما فوردی CINEMA 4D / آموزش انیمیشن سازی مایا : هدف گذاری مجدد Motion capture غیر تخریبی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش انیمیشن سازی مایا : هدف گذاری مجدد Motion capture غیر تخریبی" توسط تاریخ انتشار: 01/03/2017

آموزش انیمیشن سازی موشن کپچر مایا : Motion capture Animation  این دوره انیمیشن سازی موشن کپچر مایا به تمام هنرمندان دنیای گرافیکی چه انیمیت تورها و چه برای عموم آنها، کمک خواهد کرد تا انیمیشن سازی کاراکترهای خود را توسط ابزار Motion capture خیلی راحت تر و موثر تر کنترل کنند! اولین گام این آموزش مایا،  برای تکمیل …

آموزش انیمیشن سازی مایا : هدف گذاری مجدد Motion capture غیر تخریبی

دانلود آموزش انیمیشن سازی موشن کپچر مایا Motion capture Animation

آموزش انیمیشن سازی موشن کپچر مایا : Motion capture Animation

 این دوره انیمیشن سازی موشن کپچر مایا به تمام هنرمندان دنیای گرافیکی چه انیمیت تورها و چه برای عموم آنها، کمک خواهد کرد تا انیمیشن سازی کاراکترهای خود را توسط ابزار Motion capture خیلی راحت تر و موثر تر کنترل کنند!

اولین گام این آموزش مایا،  برای تکمیل این پروژه، ارزیابی و براورد ریگ کاراکتر دلخواه custom character rig از نقاط موکاپ Motion capture retargeting standpoint است و اینکه چطور میتوان از سیستم تعریف استخوان مایا Human IK system برای ارتباط با ریگ custom rig دلخواه خودمان که در مایا تعریف کرده ایم، استفاده کرد ؟!

در گام بعدی انیمیشن سازی موشن کپچر مایا، یاد خواهیم گرفت که چطور میتوان در چند مرحله ساده، هر کلیپ انیمیشن شده bipedal MOCAP animation clip را وارد کرد و اطلاعات موشن motion خودمان را روی آن کاراکتر اعمال کنیم.

در گام آخر، چندین تکنیک و ترفند several tricks را برای اینکه چطور میتوان پروسه انیمیشن سازی animation process را سرعت بخشید و اینکه چطور میتوان اینکار را بدون نیاز به دانش فنی گسترده انجام داد و اینکار را در حالی انجام خواهیم داد که هیچ پشتیبانی برای MOCAP support نداریم!

در این آموزش ویدئویی واقعا یاد خواهید گرفت که چطور بهره وری خودتان را بالا ببرید و انیمیشن سازی کاراکترهای خودتان realistic character animation را فوق العاده واقعی انجام دهید!

انیمیشن سازی سیستم استخوان بندی بدن مایا Human IK system

پس از تکمیل و تمرین مجدد این کورس course ، دانش کافی برای کنترل بصری هر ریگ دلخواه bipedal custom rig روی اطلاعات موشن کپچر شده motion capture data را پیدا خواهید کرد و اینکار را توسط ابزار های منحصر بفرد مایا Maya و سیستم استخوان بندی بدن مایا Human IK system انجام خواهید داد. این دوره آموزشی، توسط سایت pluralsight و به مدت سه ساعت توسط آقای Amedeo Beretta با بیش از 12 سال سابقه کاری در پروژه های انیمیشن سازی Maya  تدریس شده است.

 ویدئو انیمیشن سازی موشن کپچر مایا : Video Tutorials

پخش آنلاین آموزش: قسمت اول

دانلود آموزش Non-destructive Retargeting of MOCAP Animation in Maya Pluralsight

دانلود آموزش کامل + فایل های پروژه 894 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=21554 :لینک کوتاه

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*