خانه / دانلود آموزش انیمیشن سازی: تری دی مکس 3d max مایا Maya سینما فوردی CINEMA 4D / آموزش انیمیشن دوربین تری دی مکس Camera sequencer 3ds max 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش انیمیشن دوربین تری دی مکس Camera sequencer 3ds max 2018" توسط تاریخ انتشار: 17/04/2018

توالی انیمیشن دوربین تری دی مکس Camera sequencer 3ds max 2018 متحرک سازی دوربین در تری دی مکس : توسط پنجره Sequencer mode موجود در تری دی مکس، میتوانید یک انیمیشن را در چندین دیدگاه به صورت (multiple camera views)، مدیریت کنید. روش استفاده کردن آن، به این صورت است که درحالی که  پنجره Sequencer mode  فعال …

آموزش انیمیشن دوربین تری دی مکس Camera sequencer 3ds max 2018

آموزش انیمیشن دوربین تری دی مکس Camera sequencer 3ds max 2018

توالی انیمیشن دوربین تری دی مکس Camera sequencer 3ds max 2018

متحرک سازی دوربین در تری دی مکس : توسط پنجره Sequencer mode موجود در تری دی مکس، میتوانید یک انیمیشن را در چندین دیدگاه به صورت (multiple camera views)، مدیریت کنید. روش استفاده کردن آن، به این صورت است که درحالی که  پنجره Sequencer mode  فعال است ، صفحه State Sets زیر beneath دیده میشود.

توسط پنجره track window میتوانید دوربین فعال و در حال استفاده را ببینید و همچنین رینج فریم هایی که توسط آن دروبین ها فعال هستند (range of frame). همه این اطلاعات را میتوانید در پنجره زیر مشاهده کنید. بیشتر بخوانید » آموزش متحرک سازی دوربین در تری دی مکس

 توالی انیمیشن دوربین تری دی مکس Camera sequencer 3ds max 2018

  • Rendering menu > State Sets > State Sets dialog > Sequencer menu > Sequencer Scene menu
  • State Sets > Manage State Sets > State Sets dialog > Sequencer menu > Sequencer Mode

 

توالی انیمیشن دوربین تری دی مکس Camera sequencer 3ds max 2018
توالی انیمیشن دوربین تری دی مکس Camera sequencer 3ds max 2018

آموزش آسان متحرک سازی دوربین و ساخت انیمیشن در محیط 3dsmax

 

آموزش تصویری انیمیشن سازی تری دی مکس Video Tutorials

 

پخش آنلاین ویدئو آموزش تری دی مکس

دانلود ویدئو آموزشی 3ds max 2018 tutorials : Camera Sequencer

دانلود ویدئو با لینک مستقیم – 39 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=61343 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*