آموزش نورپردازی آنریل انجین در بازی کامپیوتری The Art of Lighting for Games

دانلود آموزش CG Master Academy – The Art of Lighting for Games

آموزش نورپردازی آنریل انجین CG Master Academy – The Art of Lighting for Games

به آموزش تصویری بالا بردن مهارت های نورپردازی آنریل انجین در بازی کامپیوتری و صحنه های معماری CG Master Academy – The Art of Lighting for Games خوش آمدید.

در پایان این دوره آموزشی رندرینگ و بازی سازی سه بعدی CG Master Academy – The Art of Lighting for Games ، شما دانش و فن نورپردازی را آموخته اید و مهارتهای خود را برای تکنیک های روشنایی بازی های ویدیویی با موتور غیر واقعی افزایش می دهید.

درک نور برای محیط های دیجیتال: این دوره یک رویکرد عملی برای روشنایی در بازی / زمان واقعی را در متن خط لوله تولید نشان می دهد. ما در Unreal Engine کار خواهیم کرد ، زیرا یک پلتفرم است که به راحتی قابل دسترسی است ، اما روند کار و تکنیک ها تا حد امکان در قالب نرم افزار-اگنوستیک ارائه می شوند. این بدان دلیل است که بسیاری از استودیوها از موتورهای اختصاصی یا به شدت اصلاح شده استفاده می كنند كه منحصر به فرد یا اختصاصی خط لوله آن استودیو هستند. این تکنیک ها برای هر خط لوله معاصر اعمال می شوند. این دوره دانش آموزان را از طریق معاینات هفتگی از سناریوهای مختلف نور ، محیط ها و سبک های بازی راهنمایی می کند. مربی روش نورپردازی خود را نشان می دهد ، و گردش کاری را که استفاده می کند تا آنها را از یک حالت مفهومی به یک سطح قابل اجرا برساند. تمام پرونده های صحنه لازم برای هر هفته ارائه می شود.

آموزش نورپردازی سینمایی در Unreal Engine

  • هفته 1 | محیط خارجی 1
  • هفته 2 | محیط بیرونی 2
  • هفته 3 | محیط داخلی 1
  • هفته 4 | محیط داخلی 2
  • هفته 5 | RTS
  • هفته ششم | MP در مقابل SP
  • هفته 7 | صحنه های برش: روشنایی محیط
    هفته 8 | صحنه های برش: نورپردازی شخصیت
  • هفته 9 | پروژه نهایی
  • هفته 10 | پروژه نهایی (ادامه)
  • زمان دوره: 10 هفته
  • سطح آموزش: مبتدی تا حرفه ای
  • نرم افزار استفاده شده :unreal engine

دانلود دوره جامع آموزش نورپردازی آنریل انجین در بازی کامپیوتری حرفه ای

CG Master Academy – The Art of Lighting for Games

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا