دانلود پلاگین GreyscaleGorilla Topcoat v1.504 سینمافوردی تکسچر انعکاسی

پلاگین ساخت تکسچر سینمافوردی greyscalegorilla Topcoat Cinema 4D

پلاگین ساخت تکسچر سینمافوردی greyscalegorilla Topcoat Cinema 4D

Topcoat یکی از معروف ترین پلاگین های تکسچر سازی برای سینمافوردی ساخت شرکت Greyscalegorilla است که کار آن ایجاد انعکاس و شکست های نور reflectance زیبا داخل صحنه است.در واقع، هر آنچه که ما  در این دنیا می بینیم، بازتاب نورهای منعکس شده در سینمافوردی C4D texturing workflow است. این پلاگین در واقع یک ابزار ایجاد انعکاس با کیفیت بالا و واقعی realistic reflection tool است که به ما کمک میکند تا به رندر های رئال و زیبا photo-real renders برسیم و همه این کارها را به کمک محیط طبیعی نرم افزار سینمافوردی native C4D tools انجام خواهیم داد.

این پلاگین، درواقع یک ابزار تکسچرسازی texture tool برای طراحان است و شما میتوانید با یک کلیک ، انعکاس زیبا را به سادگی به صحنه scene خودتان اضافه کنید.ما میدانیم که گرفتن رندر های زیبا و فوق العاده great looking renders برای شما و کارفرمایان تان مهم است. اما این پروسه باید سریع هم انجام شود! پلاگین Topcoat ساخته شده تا به طراحان کمک کند انعکاس های زیبایی را در چند ثانیه به رندرهای شما اضافه کنند!این پروسه نه تنها راحت و سریع است، بلکه خیلی هم باحال و میتواند سرگرم کننده باشد!

ویژگی های ساخت تکسچر های انعکاسی جذاب با پلاگین Topcoat

  • مدل های عمودی و افقی layout modes
  • قابلیت بیش از چند میلیون ترکیب تکسچرها
  • 12 نوع مپ برای ماسک کردن Mask – Alpha
  • سفارشی سازی راحت تکسچر ها texture customization
  • رابط کاربردی use interface جالب و ساده layering of Reflectance
  • بیش از هشت نوع از گونه های مختلف انعکاس Custom Reflection
  • انوع قلم های شخصی سازی شده مانند فوتوشاپ brushed metal
  • پیش نمایش متریال ها در دیدگاه ها به صورت بلادرنگ Material Preview

ویدئو آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین آموزش GreyscaleGorilla Topcoat v1.504 WIN/MAC

 

دانلود پلاگین تاپ کوت برای سینمافوردی

GreyscaleGorilla Topcoat v1.504 WIN/MAC

فقط کاربران سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=21069 :لینک کوتاه
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا