آموزش طراحی آبجکت در تری دی مکس و زیبراش برای یونیتی Game Asset Production Pipeline Unity

دانلود آموزش Game Asset Production Pipeline for Unity

دانلود آموزش ساخت آبجکت یونیتی Game Asset Production Pipeline for Unity

ساخت  assets برای یونیتی : در این دوره آموزشی، میخواهیم به صورت گام به گام، با استفاده از 2 نرم افزار بزرگ مدلسازی تری دی مکس 3ds Max و  نرم افزار مخصوص مدلسازی پیچیده Zbrush ، یک سری آبجکت برای نرم افزار بازی سازی Unity بسازیم.

کارمون را با  تنظیمات اولیه و ترفندهای کلی برای در کل پروسه Game Asset در مکس شروع میکنیم بعد از آن، به مدلهای پیچیده با پولیگان های خیلی زیاد مثل قوض ها و دایره ها میپردازیم و میشه گفت که واقعا مکس و زیبراش در اینجا به ما کمک میکنند.

بعد از آن مدلسازی و آماده کردن مقیاس برای چندین آبجکت به صورت همزمان را که میکنیم که به  Uneap uvw معروف هست و از آنها تکسچرمان را روی مدلها به عمل میاوریم که به اصطلاح به آن Baking Textures in 3DS Max – Render to Texture میگویند، کار خواهیم کرد.

سپس تکسچرها را unwrap the UV’s Substance Painter. خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که چگونه Substance Painter ها روی کانال های چندگانه متریال، میتوانند در وقت صرفه جویی کنند.همچنین میتوانید آموزش کامل نرم افزار یونیتی Unity 5 را هم مطالعه بفرمایید.

 

 

آموزش ساخت اشیا در یونیتی : ایجاد گیم ابجکت :

 آموزش طراحی و مدلسازی آبجکت 3ds Max Zbrush Game Asset Unity

 آموزش طراحی و مدلسازی آبجکت 3ds Max Zbrush Game Asset Unity

در پایان روش های ساخت LODs custom collision mesh را یاد میگیریم و اینکه چطور میشود از روش های بهینه سازی و سبک کردن  Unity در آبجکت ها میشود استفاده کرد ؟!

خرید آموزش یونیتی Game Asset Production Pipeline for Unity

 

فیلم آموزشی Video Tutorials

پیش نمایش آنلاین – قسمت اول این آموزش

 

  • نرم افزار استفاده شده : 3ds Max 2015, Zbrush 4R6, Substance Painter, Unity 4.6, Unity 5 beta
  • نام آموزش : آموزش طراحی و مدلسازی آبجکت در 3ds Max و Zbrush برای Unity
  • شرکت سازنده : Digital Tutors
  • زمان : 3 ساعت

 

دانلود آموزش تصویری طراحی و مدلسازی آبجکت در تری دی مکس و زیبراش برای یونیتی

Game Asset Production Pipeline for Unity | Pluralsight

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

 

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=12932 :لینک کوتاه
کانال تلگرام
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن