آموزش طراحی آبجکت تری دی مکس و زیبراش برای یونیتی
دانلود آموزش ساخت آبجکت یونیتی Game Asset Production Pipeline for Unity
ساخت assets برای یونیتی : در این دوره آموزشی، میخواهیم به صورت گام به گام، با استفاده از 2 نرم افزار بزرگ مدلسازی تری دی مکس 3ds Max و نرم افزار مخصوص مدلسازی پیچیده Zbrush ، یک سری آبجکت برای نرم افزار بازی سازی Unity بسازیم.
کارمون را با تنظیمات اولیه و ترفندهای کلی برای در کل پروسه Game Asset در مکس شروع میکنیم بعد از آن، به مدلهای پیچیده با پولیگان های خیلی زیاد مثل قوض ها و دایره ها میپردازیم و میشه گفت که واقعا مکس و زیبراش در اینجا به ما کمک میکنند.
بعد از آن مدلسازی و آماده کردن مقیاس برای چندین آبجکت به صورت همزمان را که میکنیم که به Uneap uvw معروف هست و از آنها تکسچرمان را روی مدلها به عمل میاوریم که به اصطلاح به آن Baking Textures in 3DS Max – Render to Texture میگویند، کار خواهیم کرد.
سپس تکسچرها را unwrap the UV’s Substance Painter. خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که چگونه Substance Painter ها روی کانال های چندگانه متریال، میتوانند در وقت صرفه جویی کنند.همچنین میتوانید آموزش کامل نرم افزار یونیتی Unity 5 را هم مطالعه بفرمایید.
آموزش ساخت اشیا در یونیتی : ایجاد گیم ابجکت :
در پایان روش های ساخت LODs custom collision mesh را یاد میگیریم و اینکه چطور میشود از روش های بهینه سازی و سبک کردن Unity در آبجکت ها میشود استفاده کرد ؟!
فیلم آموزشی Video Tutorials
پیش نمایش آنلاین – قسمت اول این آموزش
- نرم افزار استفاده شده : 3ds Max 2015, Zbrush 4R6, Substance Painter, Unity 4.6, Unity 5 beta
- نام آموزش : آموزش طراحی و مدلسازی آبجکت در 3ds Max و Zbrush برای Unity
- شرکت سازنده : Digital Tutors
- زمان : 3 ساعت
دانلود آموزش تصویری طراحی و مدلسازی آبجکت در تری دی مکس و زیبراش برای یونیتی
Game Asset Production Pipeline for Unity | Pluralsight