آموزش طراحی و مدلسازی آبجکت در 3ds Max و Zbrush برای Unity

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

دانلود آموزش Game Asset Production Pipeline for Unity

دانلود آموزش ساخت آبجکت یونیتی Game Asset Production Pipeline for Unity

ساخت  assets برای یونیتی : در این دوره آموزشی، میخواهیم به صورت گام به گام، با استفاده از 2 نرم افزار بزرگ مدلسازی تری دی مکس 3ds Max و  نرم افزار مخصوص مدلسازی پیچیده Zbrush ، یک سری آبجکت برای نرم افزار بازی سازی Unity بسازیم.

کارمون را با  تنظیمات اولیه و ترفندهای کلی برای در کل پروسه Game Asset در مکس شروع میکنیم بعد از آن، به مدلهای پیچیده با پولیگان های خیلی زیاد مثل قوض ها و دایره ها میپردازیم و میشه گفت که واقعا مکس و زیبراش در اینجا به ما کمک میکنند.

بعد از آن مدلسازی و آماده کردن مقیاس برای چندین آبجکت به صورت همزمان را که میکنیم که به  Uneap uvw معروف هست و از آنها تکسچرمان را روی مدلها به عمل میاوریم که به اصطلاح به آن Baking Textures in 3DS Max – Render to Texture میگویند، کار خواهیم کرد.

سپس تکسچرها را unwrap the UV’s Substance Painter. خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که چگونه Substance Painter ها روی کانال های چندگانه متریال، میتوانند در وقت صرفه جویی کنند.همچنین میتوانید آموزش کامل نرم افزار یونیتی Unity 5 را هم مطالعه بفرمایید.

 

 

آموزش ساخت اشیا در یونیتی : ایجاد گیم ابجکت :

 آموزش طراحی و مدلسازی آبجکت 3ds Max Zbrush Game Asset Unity

 آموزش طراحی و مدلسازی آبجکت 3ds Max Zbrush Game Asset Unity

در پایان روش های ساخت LODs custom collision mesh را یاد میگیریم و اینکه چطور میشود از روش های بهینه سازی و سبک کردن  Unity در آبجکت ها میشود استفاده کرد ؟!

خرید آموزش یونیتی Game Asset Production Pipeline for Unity

 

فیلم آموزشی Video Tutorials

پیش نمایش آنلاین – قسمت اول این آموزش

  • نرم افزار استفاده شده : 3ds Max 2015, Zbrush 4R6, Substance Painter, Unity 4.6, Unity 5 beta
  • نام آموزش : آموزش طراحی و مدلسازی آبجکت در 3ds Max و Zbrush برای Unity
  • شرکت سازنده : Digital Tutors
  • زمان : 3 ساعت

دانلود رایگان آموزش Game Asset Production Pipeline for Unity

دانلود رایگان آموزش با لینک مستقیم

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=12932 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

بستن