مدلسازی عواض زمین برای ساخت بازی کامپیوتری Terrains using Satellite Data in Houdini
دانلود آموزش CGCircuit – Terrains using Satellite Data in Houdini
در این ویدئو آموزشی CGCircuit – Terrains using Satellite Data in Houdini یاد خواهید گرفت که با استفاده از اطلاعات ماهواره ای، عواض زمین را نرم افزار Houdini مدلسازی کنید و در کلیه نرم افزار های بازی سازی مانند : یونیتی و آنریل انجین Unreal Engine 4 و …. استفاده کنید.
در این دوره آنلاین ، بیننده بر روند کار اولین آموزش کار خواهد کرد و تکنیک های پیشرفته برای ایجاد مناطق و مناظر پیچیده تر با Houdini و استفاده از آنها را در موتور بازی مانند آنریل انجین Unreal Engine 4 یاد خواهد گرفت.
این دوره برای کاربران متوسط طراحی شده است که دانش خوبی از هودینی دارند و به طور ایده آل که دوره مقدمه ای برای Terrain Generation برای بازی ها را با دوره هودینی تماشا کرده اند.
پس از مشاهده این دوره ، افراد می توانند انتظار داشته باشند كه بتوانند از داده های ماهواره ای در دنیای واقعی استفاده كرده و آنها را با روش های پیشرفته زمین در داخل هودینی تلفیق كرده و مناظر شگفت انگیزی را ایجاد كنند.
حتی اگر این دوره بر روی کاربرد موتور بازی متمرکز باشد ، این تکنیک ها را می توان در VFX برای ایجاد محیط نیز به کار برد.
ما بیشتر بر نحوه وارد کردن و پردازش داده های توپوگرافی ماهواره ای متمرکز خواهیم بود:
- – ابرهای نقطه ای را با چندین لایه اطلاعات از جمله ماسک های پراکندگی پوشش گیاهی به زمینه های واقعی ارتفاع تبدیل کنید.
- – تبدیل آن به دارایی های بازی با نقشه های پخته شده
- زمان دوره: 4:45 ساعت
- نوع محتوا: ویدئو آموزشی
- نرم افزار استفاده شده: Houdini
آموزش مدلسازی عواض زمین نرم افزار Houdini برای ساخت بازی کامپیوتری
CGCircuit – Terrains using Satellite Data in Houdini