خانه / آموزش بازی سازی یونیتی unity آنریل انجین Unreal Engine : کد نویسی دانلود کتاب Pdf / آموزش متریال سازی و رندر گیری سریع تری دی مکس برای Unity
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش متریال سازی و رندر گیری سریع تری دی مکس برای Unity" توسط تاریخ انتشار:22/07/2016

 آموزش پلاگین سالیدراک برای تری دی مکس یونیتی Solid Rocks 3ds Max Unity در این آموزش تری دی مکس و آموزش نرم افزار یونیتی (3ds Max and Unity tutorial) میخواهیم نحوه سازمان دهی پیش تنظبمات assets و مجموعه کارهایی را که برای آماده سازی یک پروژه و انتقال آن به Unity و شروع بازی سازی ، لازم است را …

آموزش متریال سازی و رندر گیری سریع تری دی مکس برای Unity

آموزش متریال سازی رندر گیری سریع تری دی مکس برای 3ds Max Unity

 آموزش پلاگین سالیدراک برای تری دی مکس یونیتی Solid Rocks 3ds Max Unity

در این آموزش تری دی مکس و آموزش نرم افزار یونیتی (3ds Max and Unity tutorial) میخواهیم نحوه سازمان دهی پیش تنظبمات assets و مجموعه کارهایی را که برای آماده سازی یک پروژه و انتقال آن به Unity و شروع بازی سازی ، لازم است را انجام بدهیم.

برای بالا بردن سرعت رندر گیری speed up rendering time in V-Ray ، از پلاگین Solid Rocks سالیدراک استفاده میکنیم وهمچنین از مجموعه متریال های آماده Material Preset Pro ساخت استدیو Siger Studio.

در پایان این دوره تمرینی یونیتی و مکس 3ds Max and Unity training ، درک کاملی از نحوه پیش ساخت های آماده تری دی مکس مانند تکسچر با ریزولیشن بالا ، و … create high res assets و همچنین اعمال اون اینوایرومنت environment به محیط سه بعدی وشروع بازی سازی، پیدا خواهید کرد.

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش متریال سازی و رندر گیری سریع تری دی مکس برای Unity
  • نرم افزارهای استفاده شده : 3d Max 2015 .  Photoshop CS6  . Unity 4.5
  • شرکت سازنده : pluralsight
  • زمان : 3 ساعت و 19 دقیقه

دانلود رایگان آموزش Kit Bashing Game Assets to Speed Up Workflows in 3ds Max and Unity

دانلود رایگان آموزش – حجم = 1 گیگ

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=15604 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)