آموزش مدلسازی و رندر سریع صحنه داخلی 3ds max – Marvelous Designer

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

آموزش رندر سریع صحنه داخلی تری دی مکس مدلسازی مارلوس دیزاینر

آموزش رندر سریع صحنه داخلی تری دی مکس و مدلسازی  مارلوس دیزاینر

آموزش رندر سریع صحنه داخلی :در این دوره آموزشی ، که توسط شرکت یودمی طراحی و تولید شده است، میخواهیم در طول 3 ساعت ، نحوه ساخت و تجسم نمایی صحنه های فضایی داخلی را با کمک دو نرم افزار معروف دنیای گرافیک کامپوتری، یعنی 3ds Max و Marvelous Designer انجام دهیم.

ویژگی مهم این دوره آموزشی، سادگی و سرعت برای ایجاد رندر های زیبا creating beautiful renders در طول 9 کلیپ آموزشی است و سعی شده که اطلاعات مفیدی را راجع به برپایی سریع تنظیمات کادر رندر Vray و نورپردازی setting up the light در صحنه های داخلی interior scene را به شما کارآموزان عزیز ارائه کند. همچنین برای ساده کردن این پروسه، از چندین پلاگین کاربردی plugins هم استفاده خواهیم کرد.

حد این آموزش، متوسط به بالا است و برای شروع این دوره، باید آشنایی کلی ای با محیط نرم افزار تری دی مکس 3ds max interface ، فتوشاپ Photoshop ، و البته باید آشنایی کلی ای با مدلسازی تری دی مکس، پلاگین Vray 3.0 و مفاهیم پایه ای مانند :مدلسازی پولیگان polymodelling و … داشته باشید.

مربی این دوره، آقای Ivan Panasenko از انیماتور های مطرح CG Artist/Animator شرکت یودمی است.لطفا قبل از دانلود آموزش، پیش نمایش آن را تماشا کنید.

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش رندر سریع صحنه داخلی و مدلسازی با مارلوس دیزاینر
  • نرم افزارهای استفاده شده : 3ds max + Marvelous Designer
  • شرکت سازنده : udemy
  • زمان : 2 ساعت

دانلود رایگان آموزش Atmospheric interior using 3ds max and Marvelous Designer

دانلود رایگان آموزش – حجم = 766 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
خرید پستی
مشاهده تمام آموزش های فارسی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

 Select File > Save As to see your options. For the most part, you will save as a Garment or a Project. The Project save includes everything, including the avatar in the saved file. مارلوس دیزاینر این به کجا آغاز می شود. آواتار نفوذ اگر شما می خواستید سر او را بیرون بکشید ممکن است تصور کنید الگو را به گردن او بکشید و شبیه سازی کنید. این ایده خیلی بدی است. آنچه که انجام داده اید، باعث می شود که عکاس به الگوی خود نفوذ کند، که می تواند منجر به انواع مشکلات شود. برای دیدن آنچه که ما داریم، روی Show Avatar Toggle کلیک کنید. حالا او ناپدید شده است خواهید دید که الگوی ناپدید شده، هنوز هم وجود دارد و کامل است. هرگز نماد و یا هر مدل دیگر را با الگوی عمدی نفوذ نکنید. قطع کردن شکل ها ما می توانیم یک سوراخ در الگوی ما برای سر نماد قرار دهیم. سه دکمه در اینجا با آیکون های قرمز وجود دارد. همه این ها شکل های داخلی هستند. آنها فقط می توانند Atmospheric interior using 3ds max and Marvelous Designer  در محدوده یک الگوی ایجاد شوند. شما نمیتوانید از آنها استفاده کنید. دایره داخلی را انتخاب کنید و یک دایره را در وسط الگوی ایجاد کنید. از آنجا که دکمه همگام سازی هنوز روشن و نارنجی است، می توانیم بلافاصله دایره را در پنجره 3D ببینیم. شما می توانید از ابزار Edit Pattern برای انتقال خطوط، قوس ها و نقاط استفاده کنید، اما می توانید از آن برای حرکت کل شکل استفاده کنید. همانطور که در حال حرکت در اطراف شکل با ابزار انتخاب شده است، شما یک فلش عبور متقابل و یک فلش متقاطع بزرگ خواهید دید. مارلوس دیزاینر همچنین، قطعه شکل برجسته خواهد شد. هنگامی که کل شکل برجسته شده است و فلش متقاطع بزرگ نشان داده شده است، روی کلیک کنید. حالا ما کل شکل داریم و می توانیم آن را هر جا که بخواهیم بکشیم. پنجره را در پنجره 3D تماشا کنید و آن را در گردن او قرار دهید. این به سادگی دایره مرجع در این نقطه است، این یک برش نیست. با انتخاب دایره، روی آن کلیک راست کرده و Convert to Hole را انتخاب کنید. روی دکمه Show avatar و دکمه Atmospheric interior using 3ds max and Marvelous Designer  تنظیم مجدد تنظیمات 3D کلیک کنید. الگوی بالای سر خود را حرکت دهید و روی شبیه سازی کلیک کنید. سوراخ واقعا بهترین اندازه نیست، ما باید آن را تغییر دهیم. در پنجره 2D، ابزار الگوی تبدیل را انتخاب کنید و روی دایره کلیک کنید. این ابزار به شما امکان می دهد تا شکل انتخاب، چرخش و مقیاس را تغییر دهید. هنگامی که شکل خود را می خواهید، می توانید دوباره شبیه سازی کنید. شما نمیخواهید الگوها را دوباره تنظیم کنید، اگر نمیخواهید. در لباس های پیچیده، من اغلب کار را در مراحل انجام می دهند. به عنوان مثال، جیب های شبیه سازی شده را بدون بازنشانی اضافه می کنم. از ابزارهای ناوبری 3D خود برای بررسی کار خود از تمام زوایای استفاده کنید. خواهید دید که ما نفوذ در دست داریم. انگشتان دست خود را از بین می برند. بیایید این را حل کنیم مارلوس دیزاینر به شما اجازه می دهد تا در هنگام شبیه سازی با الگوی ارتباط برقرار کنید. شبیه سازی را روشن کنید، سپس بر روی الگوی کشیدن بر روی چپ کلیک کنید. ببینید چطوری ازش نگهداری کنم؟ من فکر می کنم Marvelous Designer می گوید که آبی نقطه نقطه چیدن است. من معمولا آن را نقطه آبی می نامم. من می توانم بکشم و بکشم همه می خواهم انگشتانم را بگیرم. با کشیدن خود، بیش از حد تهاجمی نکنید. فیزیک در اینجا بازی می کند فکر کنید در مورد چه اتفاقی می افتد اگر شما واقعا به یک قطعه واقعی پارچه کشیده شده اید. هنگامی که آن را رها می کنید، آن را به عقب بر گردانید و این دقیقا همان چیزی است که در Marvelous Designer اتفاق می افتد.

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=15417 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

بستن