آموزش مدلسازی

آموزش طراحی و دوخت لباس سبک ویکتوریا : مارلوس دیزاینر Marvelous Designer

آموزش طراحی و دوخت لباس سبک ویکتور : مارلوس دیزاینر Pluralsight : Creating a Victorian Style Gown with Marvelous Designer

آموزش طراحی و دوخت لباس سبک ویکتور : مارلوس دیزاینر Pluralsight : Creating a Victorian Style Gown with Marvelous Designer

نرم افزار طراحی و دوخت لباس Marvelous Designer ، یکی از بهترین ابزارهای طراحی دیجیتالی پارچه و لباس است که خیلی سریع میتوانید لباس های مورد نظرتان را طراحی و آماده کنید. در این دوره آموزشی (Creating a Victorian Style Gown with Marvelous Designer) درد قالب یک پروژه عملی، تمام مراحل و گردش کار برای انجام این لباس را انجام خواهیم داد. به همراه ابزارهای پیچیده تری که در به روزرسانی جدید Marvelous Designer آمده است ، می آموزید.

Marvelous Designer نرم افزاری است که در آن می توانید بلافاصله شروع به ساخت پارچه های خود کنید. با این حال ، این مدل های اولیه ممکن است خوب به نظر برسند اما از رسیدن به پتانسیل کامل نرم افزار فاصله زیادی ندارند.

در این دوره با ایجاد یک لباس مجلسی ویکتوریا با طراح شگفت انگیز ، شما ابزار و گردش کار مهمی را که هنگام تهیه لباس چند لایه به شما می رسد ، به همراه ابزارهای پیچیده تری که در به روزرسانی جدید Marvelous Designer آمده است ، می آموزید.

در کورس آموزشی Creating a Victorian Style Gown with Marvelous Designer، ابتدا نحوه وارد کردن آواتارهای خود را به شما آموزش خواهیم داد. در مرحله بعد ، برای لباس خود یک الگوی حرفه ای مانند رندرهای نمونه طراحی خواهیم کرد. . سرانجام ، چگونگی ایجاد لوازم جانبی خود را کشف خواهید کرد. در پایان دوره ، شما درک بهتری از توانایی های Marvelous Designer خواهید داشت و قادر خواهید بود با اطمینان تمام انواع پوشاک را مقابله کنید. نرم افزار مورد نیاز: مارلوس دیزاینر 6.5 و یا نسخه های جدید تر.

دانلود فیلم آموزش طراحی و دوخت لباس به سبک ویکتوریا : مارلوس دیزاینر

Pluralsight : Creating a Victorian Style Gown with Marvelous Designer

MP4 1280×720 | 2h 49m | ENG | Project Files

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=109359 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا