آموزش جامع ویری نکست VRay NEXT for 3Ds Max – Complete Video Guide

vray next guide

دانلود آموزش VRay NEXT for 3Ds Max – Complete Video Guide

در این صفحه میتوانید آموزش جامع ویری نکست برای تری دی مکس VRay NEXT for 3Ds Max – Complete Video Guide را دانلود کنید.اگر از طرفداران پلاگین رندرگیری قدرتمند وی ری نکست VRay NEXT هستید، حتما این دوره آموزشی گام به گام را دانلود کنید تا با آخرین ویژگی ها، امکانات و ابزار های اضافه شده با آن آشنا شوید .

معماری داخلی و کدنویسی ویری نکست کاملا آپدیت شده و اولین انجین رندرگیری سه بعدی است که از HYBRID RENDERING engine استفاده میکند و توانایی استفاده از پردازشگر Cpu, جی پی یو Gpu را دارد.

 

  • دوربین فیزیکال جدید (VRay Physical Camera)
  • ابزار تعدیل کننده رنگ سفید (White Balance)
  • متریال های ویری جدید و بهبود یافته (VRay Materials)
  • آشنایی با رابط کاربری جدید و کلید های میانبر UI and shortcuts
  • کار با رندر المنت ها (Render Elements) و مراتب رندر (VRay Passes)
  • ایجاد انیمیشن به صورت دیدانسانی Exterior Fly-through Animation
  • ابزار های نورپردازی بهبودیافته VRay Lights; Sun, Sky, Dome, Portals
  • کنترل کنندهه ای روشنایی یا همان اکسپوژر (Auto Exposure controls)
  • بهینه سازی جی آی (Global Illumination) برای رندرهای داخلی و خارجی
  • استفاده از انجین های GPU and CPU برای انیمشن سازی و رندر های استاتیک
  • بهینه سازی مجدد برای سمپل سازی و رندرگیری سریع Sampling and Rendering
  • آبجکت های دینامیکی زنده و جدید ( Fur, Grass, Proxy, Displacement, Instancer)
  • افکت مه حجمی (Volumetric fog effects) و افکت اصلاح پرسپکتیو (Arial Perspective)
  • کادر ویری فریم بافر جدید VRay Frame Buffer برای اصلاح رنگ رندر و کالور کارکشن color correction
  • افکت های مخصوص دوربین مانند : موشن بلور (Motion Blur) و افکت عمق میدان (Depth of Field effects)

 

دانلود ویدئو آموزشی جامع ویری نکست برای تری دی مکس

vray next for 3ds max – complete video guide download

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=109092 :لينک کوتاه
کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا