آموزش زیبراش بالا بردن جزئیات مدل سه بعدی ZBrush Nanomesh

آموزش زیبراش بالا بردن جزئیات مدل سه بعدی ZBrush Nanomesh

آموزش زیبراش ZBrush Nanomesh

ZModeler brush یکی از بهترین ابزار های موجود در نرم افزار زیبرش است که فرآیند استفاده از ویژگی های InsertMesh و MicroMesh ZBrush را به یک سطح کاملا جدید می برد. سیستم NanoMesh به شما اجازه می دهد که مناطقی از مدل سه بعدی را با حجم سه بعدی مجزا پر کنید. سپس این موارد می توانند در زمان واقعی اصلاح شوند تا مقادیر مختلف، افست و زاویه برای هر نمونه تولید شوند.

در ابزار ZModeler brush ، اگر تغییرات پیش فرض کافی نیست؛ سیستم NanoMesh یک حالت توزیع تصادفی دارد که به شما امکان می دهد سطوح کاملا تصادفی را در یک مدل ایجاد کنید.

از آنجا که سیستم NanoMesh هندسه متشکل را بر اساس مش اصلی ایجاد می کند، می توانید مشبک اصلی را در هر زمان برای ایجاد تغییراتی که بلافاصله در همه نمونه های آن به روز می شود، ویرایش کنید. این ویرایش ها می تواند با استفاده از هر یک از ابزارهای مجسمه سازی ZBrush، از جمله ZModeler Brush انجام شود. در حین ویرایش، می توانید نقشه های UV و نقشه بافت را نیز وارد کنید.

NanoMesh همچنین به شما امکان می دهد لایه های متعددی از NanoMeshes را در یک سطح قرار دهید تا بتوانید انواع مختلف و آزادی های خلاقانه ای را ارائه دهید.

ویدئو آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش زیبراش

دوره جامع آموزش زیبراش مبتدی تا پیشرفته (به زبان فارسی)

  آموزش زیبراش حرفه ای به زبان فارسی

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=60163 :لینک کوتاه
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

بستن