خانه / دانلود آموزش مدل سازی سه بعدی : تری دی مکس 3ds max مایا Maya اتوکد Auto cad زیبراش ZBrush / آموزش زیبراش در معماری ZBrush Architectural Design | حجاری اسکالپتینگ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش زیبراش در معماری ZBrush Architectural Design | حجاری اسکالپتینگ" توسط تاریخ انتشار: 27/03/2018

آموزش زیبراش در طراحی معماری ساختمان ZBrush sculpting بسیاری از کاربران سایت این سوال رو مطرح میکنند که آیا میتوانند از نرم افزار زیبراش که ابزار تخصصی حجاری و اسکالپتیگ کاراکتر هست؛ برای مدلسازی ساختمان و کلا کارهای معماری استفاده کرد ؟ به همین دلیل، این ویدئو آموزشی از آقای Joseph Drust را در  تری دی مکس …

آموزش زیبراش در معماری ZBrush Architectural Design | حجاری اسکالپتینگ

آموزش زیبراش در معماری نرم افزارحجاری اسکالپتینگ ZBrush Architectural Design

آموزش زیبراش در طراحی معماری ساختمان ZBrush sculpting

بسیاری از کاربران سایت این سوال رو مطرح میکنند که آیا میتوانند از نرم افزار زیبراش که ابزار تخصصی حجاری و اسکالپتیگ کاراکتر هست؛ برای مدلسازی ساختمان و کلا کارهای معماری استفاده کرد ؟

به همین دلیل، این ویدئو آموزشی از آقای Joseph Drust را در  تری دی مکس فارسی 3dmaxFarsi.ir، منتشر میکنم تا یاد بگیریم که چطور میتوانیم از یک حجم ساده و مکعب مستطیل، یک مدل سه بعدی آسمان خراش (3d model skyscraper building) را ایجاد کرد؟!

خبر خوش اینکه بغیر از اینکه مدلسازی حرفه ای مدل ساختمان را در ZBrush انجام میدهیم، پروسه رندرینگ آن را هم با نرم افزار KeyShot Bridge انجام خواهیم داد تا مدل ساختمان را به بهترین شکل ممکن پرزانته کنیم و جزئیات آن بیشتر برجسته شود.

برای شروع، از دو ابزار فوق العاده زیبراش به نام های ZModeler Brush – NanoMesh استفاده میکنیم تا حجم خام و اتودی آن را بدست بیاوریم.همچنین برای حرفه ای تر کردن و به حداکثر رساندن سایر جزئیات آن؛ از سایر ابزار های اسکالپتینگ زیبراش مانند NanoMesh’s random, variation, offset, rotation sliders استفاده خواهیم کرد.

در گام بعدی با استفاده از Surface Noise دیتیل های بیشتری را ایجاد میکنیم و همچنین برای ایجاد assets های مجزا برای Alpha هم از آنها استفاده خواهیم کرد.

در گام بعدی و وقتی که tileable assets ها را ساختیم، میتوانیم Alphas ها را توسط ابزارهای 2.5D ایجاد کنیم.وقتی که Alphas ها را ساختیم، میتوانیم Surface Noise ها را به آنها اعمال کنیم. این تکنیک ها؛ جزئیات فوق العاده ای را به ساختمان شما اعمال خواهد کرد و در موقع رندرگیری؛ واقعا ظاهر وقع گرایانه ای را ایجاد خواهد کرد.

در مرحله آخر، رندرینگ زیبراش را توسط KeyShot Bridge خواهیم داشت و مدل زیبایی از یک برج که در نمونه رندرها مشاهده میکنید، میرسیم.

آموزش زیبراش در طراحی معماری ساختمان ZBrush sculpting
آموزش زیبراش در طراحی معماری ساختمان ZBrush sculpting
آموزش زیبراش در طراحی معماری ساختمان ZBrush sculpting
آموزش زیبراش در طراحی معماری ساختمان ZBrush sculpting

ویدئو آموزش تصویری زیبراش Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش زیبراش

دوره جامع آموزش زیبراش مبتدی تا پیشرفته (به زبان فارسی)

 آموزش زیبراش حرفه ای به زبان فارسی

دانلود رایگان ویدئو آموزشی

 دانلود ویدئو با لینک مستقیم – 150 مگابایت 

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=60228 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*