آموزش تنظیم مقیاس متریال تکنیک های مختلف یو وی UV Layouts 3ds Max

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

آموزش تکنیک های مختلف تنظیم مقیاس متریال UV Layouts 3ds Max

دانلود رایگان آموزش تریدی مکس: مقیاس متریال Layouts 3ds Max

در این سری از آموزش های تری دی مکس از شرکت دیجیتال تاتوریال ، میخواهیم روی مبحث مقیاس گذاری UV layout متریال ها روی یک کاراکتر در 3ds Max کار کنیم.

 تکسچر سازی در نرم افرار هایی مانند مکس و مایا و … که بر اساس پولیگان کار میکنند texturing polygonal geometry ، خیلی مهم هست.

حتی اگر شما، از سایر نرم افزار های تخصصی مدلسازی مثل Mudbox یا ZBrush استفاده کنید ، که در اینها اصلا خبری از ورتکس و پولیگان نیست و کلا حساب و کتاب آنها با بقیه فرق میکند ، حتی در آن شرایط هم داشتن یک مقیاس درست UV map برای مدل سه بعدی بسیار مهم است ! چون ویرایش تکسچرها modifying textures را خیلی ساده تر میکند !

آشنایی با انواع مقیاس گذاری متریال در تری دی مکس

در این کورس ، روش های مختلف ویرایش گر تنظیم مقیاس متریال ، یعنی Unwrap UVW modifier را برسی میکنیم و چندین لی آوت (UV layouts) برای آن کاراکتر خواهیم ساخت.

 ، برای مدل های تخت ،  از روش صفحه ای (planar mapping) و برای قسمت های استوانه ای مثل بازوی کاراکتر از (cylindrical mapping) استفاده میکنیم و روش های کپی و پیست کردن مودیفایر ها ، و اعمال ویرایش روی حالت sub-object selections را هم به شما خواهیم آموخت.

پس از تماشای این دوره تخصصی ، قادر هستید که مقیاس گذاری UV layout مدل های سه بعدی و دو بعدی خودتان را انجام بدهید. چه یک صفحه چمن باشد ، چه یک دیوار آجری ، و چه یک کاراکتر انسان !!!

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش تکنیک های مختلف تنظیم مقیاس متریال UV Layouts 3ds Max
  • نرم افزارهای استفاده شده : 3ds Max
  • شرکت سازنده : pluralsight
  • زمان : 1 ساعت و 10 دقیقه

دانلود رایگان آموزش Creating UV Layouts for Cartoon Characters in 3ds Max

دانلود رایگان آموزش – حجم = 441 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=15585 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

بستن