آموزش نورپردازی داخلیآموزش نورپردازی و رندر خارجی

آموزش رندرینگ آرنولد Arnold 6 برای Cinema 4d

دانلود آموزش The Ultimate Introduction to Arnold 6 for Cinema 4d

دانلود آموزش The Ultimate Introduction to Arnold 6 for Cinema 4d

دانلود آموزش The Ultimate Introduction to Arnold 6 for Cinema 4d

در این صفحه میتوانید دوره جامع آموزش رندرینگ آرنولد Arnold 6 برای Cinema 4d را دانلود کنید.ما برای اطمینان از کیفیت دوره های خود بسیار سخت کار می کنیم ، شما یک دوره آکادمیک و کاملاً ساختاری را می بینید که شما را به سطح بعدی حرفه خود به عنوان یک هنرمند می رساند.

فصل 1 مقدمه
ما دوره را با معرفی آرنولد برای Cinema 4d شروع می کنیم ، جایی که می توان ابزارها و توابع مختلف آرنولد را پیدا کرد و شما را با گردش در کار عمومی همراه کرد تا با آرنولد در داخل Cinema 4d کار خود را پایین بیاورید.

فصل 2: ​​نمونه گیری
هنگام کار با آرنولد ، نمونه برداری و عمق اشعه مهمترین اصولی است که باید با آن آشنا باشید ، به همین دلیل ما در 42 دقیقه و در 8 درس به طور جامع در مورد آنها بحث می کنیم ، قبل از رفتن به موضوعات کلی تر ، اطمینان حاصل می کنیم که اصول اصلی را درک کرده اید. مانند نور و سایه زدن.

فصل 3: نورپردازی
بخش بعدی این دوره همه چیز در مورد نورپردازی است ، شما ضمن آشنایی با ابزارهای گسترده و بی نظیر نورپردازی که آرنولد ارائه می دهد ، با اصول نورپردازی و تکنیک های مختلف نورپردازی آشنا خواهید شد.

ما در مورد نور های منطقه ای ، چراغ های نقطه ای ، دور و نقطه ای ، مش و چراغ های فوتومتریک یاد می گیریم.

ما یاد می گیریم که فیلترهای نوری چیست و چگونه می توان از آنها برای هدایت روشنایی به طور خاص استفاده کرد. ما در مورد آسمان فیزیکی و نورپردازی مبتنی بر تصویر صحبت می کنیم ، شما یاد می گیرید که چگونه در آرنولد برای سینما 4d به نور داخلی و خارجی نزدیک شوید.

ما در مورد افکت حجمی شگفت انگیز در آرنولد ، از جمله حجم اتمسفر و مه یاد می گیریم. و در آخر ، ما در مورد چگونگی استفاده از مدیر نور Arnold بحث می کنیم تا بتوانیم همه چراغ های صحنه را در یک پنجره مدیریت کنیم.

فصل 4: شیدر
در این بخش ، ما در مورد سایه بان ها و گره های آرنولد صحبت می کنیم. نه تنها شما در مورد همه سایه بانهای خاص آرنولد اطلاعات کسب می کنید ، بلکه پس از تماشای این بخش ، به اصول سایه بان اصلی و تکنیک های پیشرفته در توسعه سایه بان مجهز خواهید شد.

ابتدا ، ما با شبکه آرنولد سایه بان به طور عمیق آشنا می شویم ، سپس در مورد Shader Standard Surface قدرتمند که قادر به ایجاد انواع مواد است ، می آموزیم ، ما 9 فیلم عمیق را به این سایه بان اختصاص داده ایم. سپس مپینگ دست انداز و جابجایی را در آرنولد کشف می کنیم.

بعد از آن من یک روش ساده جدید برای ایجاد سایه بان به شما معرفی می کنم ، من به شما نحوه ایجاد برخی از سایه بان های روزمره مانند پلاستیک ، چوب ، بتن ، فلزات و غیره را نشان می دهم. شما همچنین می آموزید که چگونه با استفاده از Shader Surface Standard بسیار واقعی واقع بینانه ایجاد کنید.

سایه بان مو استاندارد با جزئیات پوشانده خواهد شد ، استفاده از آن آسان است اما در عین حال قدرتمند است… ما همچنین شامل Car Paint و Toon Shaders قوی خواهیم شد ، ما یاد می گیریم چگونه Mograph و زمینه ها را بخوانیم و ارائه دهیم و آنها را با Arnold ارائه دهیم.

سپس با لایه و میکس ، Flat ، Lambert ، دو طرفه ، لرزش رنگ ، سه پلان ، RaySwitch ، انسداد محیط ، انحنای ، سایه مات ، ابزار ، سایه دهنده مواد ، گره های رنگ و ابزار ، گره های حالت ریاضی ، تبدیل و سایه و موارد دیگر آشنا می شویم. بیشتر. امیدوارم بعد از تماشای این بخش ، شما در ساخت سایه های پیچیده در آرنولد بسیار راحت باشید.

فصل 5: دوربین
سپس همه چیز درباره دوربین ها ، انواع دوربین ها ، عمق میدان ، تاری تاری و هر آنچه مربوط به کار با دوربین ها در آرنولد است را می آموزیم.

فصل ششم: رندرینگ
این فصل همه چیز درباره رندر با آرنولد است ، ابتدا پنجره قدرتمند IPR یا Interactive Preview Render را کشف می کنیم.

سپس ما در مورد رندر پردازنده گرافیکی در آرنولد صحبت می کنیم و همه باورهای غلط در مورد آن را پاک می کنیم ، مانند اینکه چرا گاهی اوقات زمان زیادی طول می کشد تا شروع به ارائه پردازنده گرافیکی شود و غیره ، اجرای آرنولد از رندر GPU کاملاً خوب است زیرا شما می توانید بین پردازنده و پردازنده گرافیکی بی عیب و نقص جابجا شوید .

سپس در مورد ACES صحبت می کنیم ، سیستمی برای مدیریت رنگ در تمام سطوح تولید ، من درک کاملی از آنچه ACES انجام می دهد به شما می دهم ، سپس چند نمونه را با مقایسه ACES و آخور رنگ پیش فرض به اشتراک می گذارم و به شما نشان می دهم چرا ACES فقط راه بهتر است

سپس نگاهی به آرنولد درایور و نحوه صادرات قابهای متحرک و انیمیشن ها با آرنولد می اندازیم.

پس از آن ، ما به عمق موضوع AOV فرو می رویم. AOV هایی که آرنولد ارائه می دهد چیست و چگونه می توان آنها را ذخیره کرد. ما در مورد AOV های سفارشی ، Shader های جهانی AOV ، گردش کار Cryptomatte ، گروه های نور AOV صحبت خواهیم کرد ، و در نهایت AOV های ترکیبی در همجوشی پوشش داده می شوند ، هر دو کامپوزیت معروف به زیبایی با AOV های ضروری و کامپوزیت Light Mix که به ما اجازه می دهد صحنه خود را دوباره روشن کنیم کاملاً راحت بعد از رندر.

پس از آن ، تنظیمات رندر مختلفی را در آرنولد از جمله نمونه برداری تطبیقی ​​، تنظیمات بافت و مدیر TX کشف می کنیم. ما با بسیاری از مثالهای مقایسه ای انویدیا در زمان واقعی Optix انویدیا و انبار کننده قدرتمند پس از رندر Arnold را بصورت عمیق پوشش می دهیم.

فصل هفتم: متفرقه
در فصل آخر این دوره ، ما به بررسی دقیق تر موضوع شیئی آرنولد ، برچسب پارامترهای آرنولد ، اکسپورت صحنه آرنولد به پرونده های USD و ASS و رویه های آرنولد می پردازیم.

سپس می آموزیم که چگونه با ذرات و خطوط مقابله کنیم ، همچنین به برخی از ابزارهای بسیار مفید آرنولد نگاهی می اندازیم. و سرانجام ، ما در مورد حجم آرنولد یاد می گیریم ، من همه موارد را به شما نشان می دهم.

دانلود آموزش رندرینگ آرنولد Arnold 6 برای Cinema 4d

The Ultimate Introduction to Arnold 6 for Cinema 4d

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام

نویسنده: جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا