خانه / دانلود آموزش مدل سازی سه بعدی : تری دی مکس 3ds max مایا Maya اتوکد Auto cad زیبراش ZBrush / دانلود آموزش ساده و مقدماتی ریگ تری دی مکس Rigging 3ds Max
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "دانلود آموزش ساده و مقدماتی ریگ تری دی مکس Rigging 3ds Max" توسط تاریخ انتشار: 07/08/2016

آموزش تصویری انیمیشن سازی ریگ تری دی مکس Rigging 3ds Max در این مجموعه آموزش آماده سازی کاراکتر برای انیمیشن سازی و ریگ تری دی مکس 3ds Max rigging  ،  میخواهیم اصول پایه ای ریگ کردن را از صفر  صفر ، با هم تمرین کنیم. آموزش مان را با اساسی ترین فرم های ریگ مثل رابطه پدر …

دانلود آموزش ساده و مقدماتی ریگ تری دی مکس Rigging 3ds Max

دانلود آموزش ساده و مقدماتی ریگ تری دی مکس Rigging 3ds Max

آموزش تصویری انیمیشن سازی ریگ تری دی مکس Rigging 3ds Max

در این مجموعه آموزش آماده سازی کاراکتر برای انیمیشن سازی و ریگ تری دی مکس 3ds Max rigging  ،  میخواهیم اصول پایه ای ریگ کردن را از صفر  صفر ، با هم تمرین کنیم.

آموزش مان را با اساسی ترین فرم های ریگ مثل رابطه پدر و فرزند parenting شروع میکنیم و نحوه قرار دادن و ویرایش پیوت ( pivot of an object) برای آبجکت را کار میکنیم و توضیح خواهیم داد چه چطور آنها میتوانند به صورت گروه groups با یکدیگر کار کنند.

سپس مفاهیم مهم مانند : inverse kinematics و کنترل کننده های آبجک  را تمرین میکنیم  و یک پروژه را به نتیجه خواهیم رساند. همچنین پروسه پوست 3ds Max skinning برای دفورمر های skin deformations را تمرین خواهیم کرد.

در پایان این دوره تمرینی ، شرایط ضروری و تعاریف را برای rigging 3ds Max یاد خواهیم گرفت.

 

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

نام آموزش : دانلود آموزش ساده و مقدماتی ریگ تری دی مکس Rigging 3ds Max

نرم افزارهای استفاده شده : 3ds Max

شرکت سازنده : Digital Tutors

زمان : 1 ساعت

دانلود رایگان آموزش Beginner’s Guide to Rigging in 3ds Max

دانلود رایگان آموزش – حجم = 254 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=15581 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*