1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 3٫67 out of 5)
Loading...
بازدید: 3.67 - "آموزش مدلسازی، تکسچر مادباکس رندر من Ptex Mudbox RenderMan" توسط تاریخ انتشار: 09/08/2016

دانلود آموزش نورپردازی رندر : Using Ptex Texturing Look Dev Mudbox RenderMan RIS در این سری از آموزش های نرم افزار مادباکس Mudbox  و متور رندر و پلاگین رندرمن RenderMan tutorial ، میخواهیم اصول پایه ای تکسچرسازی را با استفاده از Ptex برای  look dev را تمرین کنیم. در این کورس، روی پروسه تکسچرسازی create textures با ریزولیشن درست …

آموزش مدلسازی، تکسچر مادباکس رندر من Ptex Mudbox RenderMan

دانلود آموزش نورپردازی رندر مادباکس رندرمن Using Ptex Texturing Look Dev Mudbox RenderMan RIS

دانلود آموزش نورپردازی رندر : Using Ptex Texturing Look Dev Mudbox RenderMan RIS

در این سری از آموزش های نرم افزار مادباکس Mudbox  و متور رندر و پلاگین رندرمن RenderMan tutorial ، میخواهیم اصول پایه ای تکسچرسازی را با استفاده از Ptex برای  look dev را تمرین کنیم.

در این کورس، روی پروسه تکسچرسازی create textures با ریزولیشن درست و خروجی گرفتن به مایا export to Maya تمرکزخواهیم کرد. سپس روی پرزانته یک واگن برقی با استفاده از RenderMan RIS و متریال های قدرتمند LM materials آن خواهیم پرداخت.

در پایان این دوره تمرینی مادباکس و رندرمن Mudbox – RenderMan training ، درک بهتری از متریال های آماده Ptex texturing این نرم افزار و همچنین گردش کار بین 3 نرم افزار بینظیر Maya, Mudbox and RenderMan پیدا خواهیم کرد .

 

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش مدلسازی و تکسچرسازی مادباکس + رندر من Ptex Mudbox RenderMan
  • نرم افزارهای استفاده شده : Mudbox 2016, Maya 2016, RenderMan RIS 20.1
  • شرکت سازنده :  pluralsight
  • زمان : 3 ساعت و 15 دقیقه

دانلود رایگان آموزش Using Ptex for Texturing and Look Dev in Mudbox and RenderMan RIS

دانلود رایگان آموزش – حجم = 1 گیگ

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=15431 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*