خانه / دانلود آموزش مدل سازی سه بعدی : تری دی مکس 3ds max مایا Maya اتوکد Auto cad زیبراش ZBrush / آموزش فارسی مدلسازی مایا : احجام پولیگان Maya polygonal modeling
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش فارسی مدلسازی مایا : احجام پولیگان Maya polygonal modeling" توسط تاریخ انتشار: 09/01/2018

آموزش مدلسازی پولیگان مایا Maya polygonal modeling مدلسازی پولیگان مایا : وقتی که شروع به مدلسازی modeling میکنید، نیاز به آبجکت ها دارید. و ساده ترین راه برای مدلسازی آنها، استفاده از اشکال اولیه هندسی مایا geometric primitives است. مثلا کره spheres ، مکعب مربع cubes ، فرم استوانه ای cylinders و سطوح تخت planes و …

آموزش فارسی مدلسازی مایا : احجام پولیگان Maya polygonal modeling

آموزش مدلسازی پولیگان مایا Maya polygonal modeling

آموزش مدلسازی پولیگان مایا Maya polygonal modeling

مدلسازی پولیگان مایا : وقتی که شروع به مدلسازی modeling میکنید، نیاز به آبجکت ها دارید. و ساده ترین راه برای مدلسازی آنها، استفاده از اشکال اولیه هندسی مایا geometric primitives است. مثلا کره spheres ، مکعب مربع cubes ، فرم استوانه ای cylinders و سطوح تخت planes و … که از این احجام پایه ای هندسی، میتوانید به عنوان بیس برای مدل اصلی تان استفاده کنید و در نهایت اشکال پیچیده سه بعدی complex objects را مدلسازی کنید.

میتوانید مدل های خود را با همین اشکال ساده شروع کنید و سپس آنها را به پولیگان تبدیل کرده و شروع به مدلسازی پولیگان polygonal modeling کنید. در این ویدئو و در چند ویدئو آینده، میپردازیم به کار با احجام پولیگان در مایا و نکات و ترفند های کار با انها را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

در ادامه با سایر فیلم های آموزشی Maya به زبان فارسی ، با ما همراه باشید.

فیلم آموزشی Video Tutorial

 

پخش آنلاین آموزش مدلسازی مایا به زبان فارسی : احجام پولیگان Maya polygonal modeling

نسخه کامل این آموزش فارسی : 8 ساعت و 40 دقیقه (از صفر تا صد مایا)

آموزش فارسی صفر تا صد مایا

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=54178 :لینک کوتاه


autodesk maya Create objects from polygons in Maya Types of objects Create polygon primitives Create NURBS primitives Draw curves Content Browser این آموزش به شما یک گام به گام پیاده روی از کل فرایند را برای اطمینان از اینکه شما در هر زمان درست می کنید ایجاد کنید. ایجاد اولیه های چند ضلعی برای ایجاد یک شیء 3D ابتدایی چند ضلعی، قفسه چند ضلعی را باز کنید و روی هر یک از آیکون های شکل 3D در سمت چپ کلیک کنید. شما همچنین می توانید Create> Primitives Polygon را انتخاب کنید و یکی از اشکال اولیه را از زیر منو انتخاب کنید. شما می توانید گزینه های پیش فرض برای هر نوع شکل را هنگام انتخاب «ایجاد> چندجنس اولیه» (شکل)> انتخاب کنید. این تنظیمات زمانی که شما آن ابتکار را ایجاد می کنید استفاده می کنید - گزینه های اولیه چندگانه را ببینید. برای جزئیات بیشتر در مورد ایجاد اولیه اولیه چند ضلعی، ابتدا چند ضلعی ایجاد کنید ایجاد اولیه های NURBS برای ایجاد NURBS اولیه 3D شی (سطح)، قفسه منحنی / سطوح را باز کنید و بر روی هر یک از آیکون های شکل 3D در وسط قفسه کلیک کنید. شما همچنین می توانید Create> NURBS Primitives را انتخاب کنید و سپس یک گزینه از زیر منو را انتخاب کنید. شما می توانید گزینه های پیش فرض برای هر یک از انواع شکل را انتخاب کنید> Create> NURBS Primitives> (Shape)>. این تنظیمات زمانی که شما آن ابتکار را ایجاد می کنید استفاده می شود - به گزینه های اولیه NURBS مراجعه کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد ایجاد اولیهی NURBS، به قسمتهای اولیه NURBS مراجعه کنید. ایجاد یا رسم منحنی برای ایجاد منحنی NURBS اولیه، قفسه منحنی / سطوح را باز کنید و یا روی آیکون دایره یا مربع در انتهای سمت چپ کلیک کنید. برای رسم یک منحنی، بر روی هر یک از این آیکون های منحنی به سمت راست آیکون های دایره یا مربع کلیک کنید، سپس روی نقاط مختلف روی منحنی کلیک کنید تا در مکان های مختلف در یک پنل نمایان کلیک کنید. شما همچنین می توانید Create> Curve Tools را انتخاب کنید و سپس یک گزینه را از زیر منو انتخاب کنید. شما می توانید گزینه های پیش فرض برای هر یک از ابزار منحنی را انتخاب کنید> Create> Curve Tools> (Tool)>. این تنظیمات بعد از استفاده از این ابزار برای رسم یک منحنی استفاده می شود - به گزینه های CV CV Curve، گزینه های EP Curve Tool و گزینه های Curve Tool Bezier مراجعه کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد منحنی نقاشی، منحنی Draw را ببینید. مطالب مرتبط انواع اشیاء ابتدای چند ضلعی را ایجاد کنید ایجاد زیرمجموعه های NURBS منحنی های رسم کنید مرورگر محتوا است.

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*