دانلود پلاگین تری دی مکس

دانلود پلاگین FStormRender 3ds Max : اینجین قدرتمند رندر سه بعدی

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...

دانلود پلاگین FStormRender 3ds Max اینجین رندر سه بعدی آموزش نصب کرک فارسی

دانلود پلاگین FStorm Setup 0.36 3dsMax 2014 – 2017

اگر دوست دارید انجین رندرینگ سه بعدی جدیدی را تجریه کنید، من متور رندر سه بعدی FStormRender for 3ds Max برای تری دی مکس را به شما پیشنهاد میکنم.

پلاگین FStorm Setup هم درست مانند Vray  بر اساس raytracer کار میکند و کیفیت رندر فوق العاده ای دارد.

انجین قدرتمند رندر سه بعدی FStorm Render engine ویژگی های منحصر بفرد فوق العاده ای دارد. مثلا ابزار های بهبود یافته tone mapping ، سمپل گیری دقیق تر نورها light sampling ، آبشن های اضافه ای در قسمت متریال BRDF model ، انواع متریال برای شبیه سازی افکت براقیت و حالت لعاب glare effects، سمپل گیری بهینه QMC sampler و ….. همچنین FStormRender توانسته به خوبی با قسمت اینوایرومنت 3ds max هماهنگ شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های پلاگین FStormRender  این است که میتوانید سایر صحنه های خودتان با پلاگین Corona, VRay, Octane renders و …. را به FStormRender تبدیل کنید و از آبجکت ها و صحنه های دیگر تان هم استفاده کنید.

آموزش تصویری Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش معرفی (پلاگین FStormRender 3ds Max)

دانلود با لینک مستقیم – 12 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

 

FStorm Render engine. Octane Render general GPU tasty bites attempt with the new GPU renderer, I’ve recently tried and documented my first attempt with the new GPU renderer, FStorm Render. به من نزدیک شدم و از اینکه آیا می توانم افکار من و درباره GPU را به طور کلی به اشتراک بگذارم، و در این مقاله، من هر دو افکار من و ساختن اولین صحنه FStorm را مخلوط خواهم کرد. این بر اساس نظرات شخصی من است که از تجربه شخصی من در مراحل اولیه استفاده از یک موتور رندر جدید گرفته شده است، بنابراین لطفا از آن به عنوان مثال استفاده کنید. پس کی من هستم؟ نام من Daniel Reuterswärd است. من هنرمند تجسم معماری و صاحب تجسم دانیل Reuterswärd است. من تلاش می کنم برای ایجاد عکس واقع گرایی. اشتیاق من است GPU رندر چیست؟ پردازش گرافیکی پردازشگر Titan-X_Packaging-0166 پردازش تصویر 3D را با کمک کارت گرافیک خود به جای استفاده از CPU شما برای آن کار محاسبه می کند. بزرگترین تفاوت میان پردازشگر و پردازش گرافیکی، نوعی سخت افزاری است که برای رندر نیاز دارید، که به نوبه خود محدودیت هایی را برای آنچه شما می توانید یا نمی توانید انجام دهید (تا زمانی که جدید سخت افزار معرفی شده است) اعمال کنید. پس زمینه من در موتورهای رندر بنابراین، من فکر کردم که من باید با برخی از پس زمینه شروع به توضیح دهید که چگونه من با استفاده از پردازنده گرافیکی برای کارهای شخصی و تجاری پایان داد. چند سال پیش موتور جدید رندرینگ در انجمن ها در اینجا و آنجا ظاهر شد، بنابراین یک روز من بالاخره تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم. موتور رندر Corona Renderer بود و در یک لحظه در عشق افتادم. ارائه شده با Corona Renderer رندر شده با Corona Renderer ناگهان نیازی به تنظیم هر تنظیم نداشتم و می توانستم روی ایجاد مواد بهتر، ترکیب، روشنایی تمرکز کنم و در نهایت یک تصویر با کیفیت بالاتر داشتم. Corona در حال حاضر در فروش (تخفیف 20٪) از طریق Ronen با استفاده از RBSUMMER تبلیغی اینجا! بررسی پست ویژه در مورد آن - صرف زمان در خورشید چند سال بعد دوست من و هنرمند فوق العاده 3D یوهانس Lindqvist به من نشان داد، Octane رندر. من باید اعتراف کنم، من در ابتدا کاملا شکاک بودم، اما به لطف رقابت من فرصتی برای تقریبا 2 ماه کامل نسخه اکتان رندر را امتحان کردم. رندر شده با اکتان رندر رندر شده با اکتان رندر اکتان رندر را چند سال پیش امتحان کردم قبل از اینکه یک پلاگین 3ds Max به وجود آمد، اما این تجربه طولانی از حافظه من گذشته بود. بنابراین اکانت رندر را امتحان کردم. زمانیکه من برای استفاده از تنظیمات مختلف مورد نیاز برای روشنایی HDRI، مواد و غیره استفاده کردم،

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=61074 :لینک کوتاه

 

 

کانال تلگرام
برچسب ها

jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

بستن