خانه / دانلود آموزش مدل سازی سه بعدی : تری دی مکس 3ds max مایا Maya اتوکد Auto cad زیبراش ZBrush / آموزش ساخت ورق فلزی نیم گرد سالیدورک blade bracket solid works
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش ساخت ورق فلزی نیم گرد سالیدورک blade bracket solid works" توسط تاریخ انتشار:27/03/2016

دانلود آموزش سالیدورک creating a wheel blade bracket solidworks در این دوره آموزشی سالیدورک SOLIDWORKS ، میخوایم چند تا روش های ساخت یک ورق فلزی نیم گرد را توضیح بدهیم. چندین آبشن که مخصوص طراحی  و ویژگی های draft feature و طراحی جایگزین با استفاده از ابزارهای طراحی صفحات (surfacing tools) را کار کنیم. ویژگی های روش (draft …

آموزش ساخت ورق فلزی نیم گرد سالیدورک blade bracket solid works

دانلود آموزش creating a wheel blade bracket in solid works

دانلود آموزش سالیدورک creating a wheel blade bracket solidworks

در این دوره آموزشی سالیدورک SOLIDWORKS ، میخوایم چند تا روش های ساخت یک ورق فلزی نیم گرد را توضیح بدهیم. چندین آبشن که مخصوص طراحی  و ویژگی های draft feature و طراحی جایگزین با استفاده از ابزارهای طراحی صفحات (surfacing tools) را کار کنیم.

ویژگی های روش (draft feature) معمولا به تکنیک ها و ابزارهای (Mold Tools) اختصاص داده شدند و فقط برای طراحی مدل های است که از جنس پلاستیک هستند و روش (قالب گیری تزریق پلاستیکی) نام دارند.با استفاده از تنظیمات پیشفرض برای draft feature ، به راحتی میتوان صفحات خم شده و زاویه داری را ساخت تا بتوان به راحتی با ابزار mold، روی آن کار کرد.

البته با استفاده از این ابزار، میتوان اشکال و مدل های پایه ای (basics) فراوان و حتی شاید فرم های عجبی و غریبی ساخت که با ابزار های معمولی سالیورک (SolidWorks modeling tools) نمیتوان آنها را ساخت.

در پایان این دوره آموزشی، یک آنالیز از مدل سالید (solid model) خودمان با زوایای پیچیده اش و صفحاتش، نشان میدهد که هندسه نامطلوب و غیر طبیعی در قسمت گوشه و کنار ها ، به سختی توسط تکنیک های مدل سازی (solid modeling techniques) ساخته میشود.

بنابراین، ویژگی های مدل سالید مان (solid model features) را پاک میکنیم و برای مدل مان از (leftover sketch) استفاده میکنیم، با استفاده از ابزارهای ساخت صفحات،قسمت های مختلف را مجددا می سازیم و همچنین در مورد آبشن ها و راه حل های رایج صحبت خواهیم کرد.

در پایان این دوره تمرینی سالیدورک، مدل ما خیلی طبیعی تر و غیر یکنواخت خواهد شد و ما را قادر میکند تا که فرم نهایی مان را به یک sheet metal flat pattern تبدیل کنیم.

خرید آموزش creating a wheel blade bracket in solid works

فیلم آموزش سالیدورک Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش :آموزش ساخت یک ورق فلزی نیم گرد سالیدورک
  • نرم افزارهای استفاده شده : حداقل solid works و بالاتر
  • شرکت سازنده : Digital Tutors
  • زمان : 2 ساعت و 10 دقیقه

دانلود رایگان آموزش creating a wheel blade bracket in solidworks

دانلود رایگان آموزش با لینک مستقیم- 704 مگابایت

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=13406:لینک کوتاه
Throughout these SolidWorks tutorials, we'll cover a number of methods to create a wheel blade bracket. ما در مورد گزینه های مختلف مربوط به ویژگی پیش نویس و طراحی جایگزین با استفاده از ابزارهای پوشش می بینیم. ویژگی پیشنهادی اغلب با ابزار قالب مواجه می شود که متشکل از طراحی قالب های قالب گیری تزریقی پلاستیک می باشد. با استفاده از تنظیمات پیش فرض، ویژگی پیش نویس به سادگی یک سطح زاویه ای بر روی یک بخش ایجاد می کند تا به راحتی از قالب خارج شود. با این حال، هنگام فراتر از اصول اولیه، این ابزار اشکال مفید و گاهی اوقات عجیب و غریب را ایجاد می کند که با استفاده از ابزارهای مدل سازی SolidWorks معمولی تولید می شود. در پایان این آموزش، تجزیه و تحلیل فرم مدل جامد ما با زوایای پیچیده و سطوح آن، برخی از هندسه های نامطلوب و غیر طبیعی را در گوشه های خم شدن ما نشان می دهد که سخت است که از تکنیک های مدل سازی جامد استفاده کنیم. بنابراین، ویژگی های مدل جامد ما را حذف می کنیم، و با استفاده از هندسه طرح ریزی از مدل جامد ما، بخش ما را با استفاده از ابزارهای مختلف پوشش و همچنین بحث در مورد گزینه ها و تله ها در طول مسیر دوباره بازیابی. در پایان این تمرین SolidWorks، مدل ما بسیار طبیعی و یکنواخت خواهد بود و اجازه می دهد تا الگوی صاف ورق فلزی از فرم نهایی خود را ایجاد کند. نرم افزار مورد نیاز: SolidWorks 2017 و بالاتر.

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)