آموزش مدلسازی

طراحی سه بعدی لباس Creating a Detailed Dress in Marvelous Designer

دانلود آموزش Pluralsight - Creating a Detailed Dress in Marvelous Designer

دانلود آموزش Creating a Detailed Dress in Marvelous Designer

 آموزش نرم افزار قدرتمند مخصوص طراحی لباس پوشاک Marvelous Designer

در این آموزش یاد میگیرید که چطور این اپلیکیشن انواع مختلف پوشاک را برای یک کاراکتر کارتونی در یک قبرستان، شبیه سازی میکند. در ابتدا روی پترن یا همان الگوها کار میکنیم تا یاد بگیریم که چگونه لباس را کاملا در  بدن کاراکتر، فیت کنیم.سپس یه قسمت های تکسچر گذاری و ساخت متریال برای مارولوس دیزاینر خواهیم پرداخت.نکات کلیدی که در این آموزش پوشش خواهیم داد، طراحی ساخت و اعمال الگوها  غالب ها به صورت ریل تایم و خروجی و ورودی import – Export. در پایان این دوره درک خوبی از Marvelous Designer خواهید داشت.

با استفاده از این آموزش شما به یک برنامه کاربردی تبدیل شده اید که به سرعت در حال تبدیل شدن به ابزار شبیه سازی پارچه و لباس در میان صنایع فیلم و بازی است. طراح فوق العاده که در حال حاضر در تکرار سوم خود است، یک برنامه خیاطی بصری است که توسط شرکت هایی مانند Weta Digital در The Hobbit، Ubisoft در Assassins Creed و Konami در Metal Gear Solid V استفاده شده است. با قرار دادن این نام های بزرگ کنار این آموزش، من می خواهم به شما نشان دهد که چگونه یک لباس پیچیده برای یک شخصیت برای پوشاندن ایجاد کنید. ما با مسدود کردن الگوهای قبل از استفاده از علامت های سفارشی شروع به کار و تنظیم لباس مناسب می کنیم. ما همچنین پارچه ها، بافت ها را بررسی خواهیم کرد و برخی از مناطق پیشرفته تر برنامه را نیز لمس می کنیم. پس از ایجاد، پس از بررسی ظاهر و صادرات لباس مورد استفاده در برنامه های دیگر، بررسی خواهیم کرد.

فیلم آموزش نرم افزار طراحی لباس Marvelous Designer Video

آموزش ایجاد لباس با جزییات در Marvelous Designer

Pluralsight – Creating a Detailed Dress in Marvelous Designer

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

instagram
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا