آموزش کامل مدل سازی کاراکتر زیبراش: طراحی شخصیت بازی کامپیوتری

Udemy – Complete Game Character Workflow 01 Character Modeling

آموزش کامل مدل سازی کاراکتر زیبراش: طراحی شخصیت بازی کامپیوتری Udemy – Complete Game Character Workflow 01 Character Modeling

در این صفحه میتوانید دوره آموزش کامل مدل سازی کاراکتر زیبراش: طراحی شخصیت بازی کامپیوتری Udemy – Complete Game Character Workflow 01 Character Modeling را دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه طراح و مدلسای کاراکتر های حرفه ای بالا ببرید.

در پایان این دوره آموزشی Udemy – Complete Game Character Workflow 01 Character Modeling، یاد گرفته اید که چگونه شخصیت های  سه بعدی را با zbrush ، mari ، maya, Marvelous Designer به صوزت طراحی شده با متریال بسازید.

این دوره شامل یک راه حل کامل برای مدل سازی شخصیت بازی ، از مجسمه سازی تا توپولوژی ، uv و پخت است. این دوره همچنین راه حل کارتهای مو ، شبیه سازی پارچه و سایر موضوعات چالش برانگیز فنی را که در تولید یک شخصیت جدی برای بازی اتفاق می افتد ، معرفی می کند ، این طراحی شده است تا دانش آموز را در کل جریان کار قرار دهد ، و آنها را آماده کند تا آماده شوند شخصیت های آماده موتور بازی.

  • درک آناتومی و تناسب بدن انسان.
  • درک توپولوژی انسانی.
  • Master ZBrush Sculpting Tools.
  • Master ZBrush HardSurface Tools.
  • Master Maya Retopology and UV Tools
  • درک اساسی از طراح مواد بدست آورید
  • تکنیک های خلق لباس طراح استاد Marvelous Designer
  • بر دانش و مهارت ایجاد شخصیت های بازی مسلط شوید.

 

Complete Game Character Workflow 01 Character Modeling:

  1. معرفی
  2. پیکر تراشی
  3. Retopology بدن
  4. ایجاد مو
  5. خلق لباس با طراح شگفت انگیز
  6. ZBrush_Garment_Rifine
  7. چکمه ایجاد کنید
  8. مدل سازی و جزئیات اضافی
  9. کمر و Utilites
  10. تکنیک های جزئیات اضافی Zbrush
  11. تکنیک های جزئی سازی پوست با Mari و ZBrush
  12. Retopology پوشاک
  13. پخت جزئیات با وضوح بالا به پایین
  14. کارت های مو درست کنید
  15. کره چشم و لمس نهایی را مدل کنید

 

  • زمان دوره: 41 ساعت
  • سطح آموزش: مبتدی
  • نوع محتوا: ویدئو آموزشی

دانلود آموزش کامل مدل سازی کاراکتر زیبراش: طراحی شخصیت بازی کامپیوتری

Udemy – Complete Game Character Workflow 01 Character Modeling

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا