آموزش مدلسازی چاقو Combat Knife 3D Game Asset in Blender and Substance Painter

آموزش Combat Knife 3D Game Asset in Blender and Substance Painter

آموزش مدلسازی چاقو Combat Knife 3D Game Asset in Blender and Substance Painter

در این صفحه میتوانید دوره آموزشی فوق العاده Combat Knife 3D Game Asset in Blender and Substance Painter را از سایت یودمی دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه مدلسازی سطوح سخت و طراحی آبجکت برای بازی سازی به بعدی، بالا ببرید

در این دوره آموزشی کاملا رایگان بصورت گام به گام Blender and Substance Painter ، شما را در کل مراحل مدل سازی و ساخت یک Asset بازی چاقوی جنگی راهنمایی می کنم.

این دوره بازی سازی برای مبتدیان مناسب است اما شما باید قبل از تماشای دانش پایه ای در مورد مخلوط کن داشته باشید. این دوره بسیاری از تکنیک های مختلف مدل سازی سطح سخت و ابزارهای مدل سازی از جمله مورب ، مدلسازی زیرسطحی و روش های اصلاح غیر مخرب را به شما آموزش می دهد. این کار شما را از تنظیم عکس مرجع در پس زمینه تا تکمیل یک مدل چاقوی سه بعدی با کیفیت بالا ، با وضوح بالا برای بازی ها می برد.این دوره با استفاده از شما در ایجاد یک مدل چسبندگی با ضخامت زیاد که بعداً برای پخت نقشه های معمولی بر روی یک مدل کم بازی و آماده برای بازی استفاده خواهیم کرد ، شروع می شود.

برای تهیه مدل ما برای بافت ، شما را با استفاده از مدل کم چاقوی پلی اتیلن و باز کردن بسته بندی اشعه ماورا بنفش در مخلوط کن ، همراه می کنم. شما خواهید آموخت که چگونه با افزودن دستی درز به لبه ها ، نحوه اصلاح و باز کردن اشیا ، نحوه اصلاح و کار با UV و نحوه جستجو برای کشش UV برای اطمینان از اینکه بافت های شما بدون اعوجاج اعمال می شود ، مشخص کنید.

پس از پایان کار باز کردن اشعه ماورا بنفش ، به شما نشان می دهم که چگونه می توان با استفاده از مخلوط کن نقشه معمولی چاقو را پخت تا چاقوی کم پلی کارآمد و با جزئیات بیشتر و با وضوح بالا به نظر برسد. این که آیا شما می خواهید از این چاقو در داخل Blender استفاده کنید یا آن را برای یک موتور بازی مانند Unity یا Unreal صادر کنید ، من به شما نشان می دهم که چگونه مطمئن شوید مدل و نقشه عادی آن در همه نرم افزارها به درستی ظاهر می شود.

سپس سرانجام مدل چاقوی خود را به Substance Painter می کشیم و آن را بافت می کنیم. من به شما نحوه پخت نقشه های معمولی در Substance Painter را نیز نشان خواهم داد ، زیرا آنها کمی بهتر از مخلوط کن ظاهر می شوند. بنابراین شما می دانید که چگونه پخت در هر دو نرم افزار کار می کند. ما برای دستیابی به جلوه نهایی از Substance Painter از مولد های سایش لبه ، مواد هوشمند و ابزارهای دیگر استفاده خواهیم کرد و سپس من به شما نشان می دهم که چگونه چاقوی نهایی خود را در Substance Painter ارائه دهید. من همچنین به شما نشان می دهم که چگونه بافت های خود را صادر کنید و سپس یک ماده برای چاقوی خود در Blender نیز تنظیم کنید تا بتوانیم آن را با Cycles ارائه دهیم.

  • مدل های بازی حرفه ای ، واقع بینانه و کارآمد ایجاد کنید
  • با استفاده از Seams و سایر ابزارهای باز کردن ، UV Unwrapping را در نرم افزار Blender بیاموزید
  • بیاموزید که چگونه بیک کردن تکسچر (Bake Normal Maps) را هم در بلندر و هم در مواد رنگ کنید
  • Textures in Substance Painter را رنگ کنید و سپس نقشه های Texture را برای استفاده در موتورهای بازی و سایر نرم افزارها Export کنید

 

  • زمان دوره: 2:02 ساعت
  • سطح آموزش: مبتدی تا حرفه ای
  • نرم افزار های استفاده شده: blender, Substance Painter

مدلسازی سطوح سخت و طراحی آبجکت برای بازی سازی به بعدی

Combat Knife 3D Game Asset in Blender and Substance Painter

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا