خانه / دانلود آموزش مدل سازی سه بعدی : تری دی مکس 3ds max مایا Maya اتوکد Auto cad زیبراش ZBrush / آموزش نرم افزار های Cinema 4D – MoGraph در معماری : طراحی مفهومی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش نرم افزار های Cinema 4D – MoGraph در معماری : طراحی مفهومی" توسط تاریخ انتشار:01/07/2018

آموزش سینمافوردی موگراف در معماری Cinema 4D – MoGraph در این آموزش با استفاده از نرم افزار های Cinema 4D – MoGraph ، یک مدل سه بعدی را طراحی و مدلسازی میکنیم و درگام بعدی ، با استفاده از پرسپکتیو های بدست آمده ؛ در فتوشاپ میتوانیم روی آنها نقاشی کنیم و انواع شاهکار های هنری و …

آموزش نرم افزار های Cinema 4D – MoGraph در معماری : طراحی مفهومی

آموزش سینمافوردی موگراف در معماری Cinema 4D MoGraph

آموزش سینمافوردی موگراف در معماری Cinema 4D – MoGraph

در این آموزش با استفاده از نرم افزار های Cinema 4D – MoGraph ، یک مدل سه بعدی را طراحی و مدلسازی میکنیم و درگام بعدی ، با استفاده از پرسپکتیو های بدست آمده ؛ در فتوشاپ میتوانیم روی آنها نقاشی کنیم و انواع شاهکار های هنری و گرافیک دو بعدی را ایجاد کنیم.

در این درس به شما نشان میدهیم که چگونه با استفاده از Cinema 4D در یک جریان کار مفهومی با استفاده از MoGraph Cinema 4D و اصلاح کننده ها برای ایجاد سریع صحنه 3D به عنوان پایه ای برای تصویر مفهومی مفصل استفاده کنید.

پس از اکسپورت به فتوشاپ، چندین تکنیک نقاشی و ترکیب (composition) برای تکمیل تصویر استفاده می شود.

  • استفاده از بافت های (tileable textures) برای ایجاد مواد برای کار با در فتوشاپ
  • نقاشی روی مدل سه بعدی پایه 3D با استفاده از تکنیک های مختلف نقاشی و کامپوزیت
  • بررسی ابزارهای اساسی و تکنیک های MoGraph برای تولید یک پایگاه سه بعدی (3D base)

 

آموزش تصویری سینمافوردی موگراف در معماری Cinema 4D - MoGraph


دانلود فیلم آموزش تصویری سینمافوردی موگراف معماری Cinema 4D MoGraph
دانلود سینمافوردی موگراف معماری Cinema 4D MoGraph

آموزش تصویری سینمافوردی Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش سینمافوردی

دانلود ویدئو با لینک مستقیم – 195 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
خرید پستی

مشاهده تمام آموزش های فارسی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=60899 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)